Avatar billede effo Nybegynder
24. februar 2004 - 16:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Networkdays som funktion i en forespørgsel

Hej Xperter,

Har en forespørgsel, hvor der kører noget Visual basic kode som modul.

Svartid: networkdays([ActionDato];[Foresporgselsdato];24-12-2003)-1

Humlen er at metoden:
Public Function networkdays(ByVal dtmStart As Date, ByVal dtmEnd As Date, _
Optional adtmDates As Variant = Empty) _
As Integer
skal modtage nogle helligdage, men jeg kan få den til at trække dem fra...

Hvordan skal helligdagene skrives i forespørgslen, så de allesammen kommer med...
Avatar billede terry Ekspert
24. februar 2004 - 17:34 #1
didnt you get what you wanted in your previous question? http://www.eksperten.dk/spm/452184
Avatar billede effo Nybegynder
25. februar 2004 - 21:51 #2
If it worked, terry, I wouldn't ask again. Would I??? First it seemed to work, but then I noticed, that the holidays aren't substracted!
Avatar billede terry Ekspert
26. februar 2004 - 19:58 #3
Wasnt it an idea to place a comment in th eoriginal and see if you can get  eagleeye to look at the code? If he wont then I can take a look, but it may be faster there!
Avatar billede effo Nybegynder
29. februar 2004 - 15:51 #4
Thanx, but I found out how to make it work!
Avatar billede terry Ekspert
29. februar 2004 - 16:51 #5
OK
Avatar billede effo Nybegynder
31. januar 2005 - 19:33 #6
thnkx