Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 19:39 Der er 37 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:40 #1
Avatar billede souledge Nybegynder
30. januar 2001 - 19:41 #2
Jeg vil godt lige have 300 oprettelses-point tilbage inden jeg begår \"selvmord\".
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. januar 2001 - 19:41 #3
tda>> hvis du kiggede på hans ref. url ville du ikke have skrevet ovenstående!!
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 19:42 #4
tdaugaard>> læs nu det andet spørgsmål.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:43 #5
thoeger_poertner/pstric:> ligemeget .. har læst det, og det er stadig ikke tilladt!
Avatar billede parazite Nybegynder
30. januar 2001 - 19:43 #6
tdaugaard : Vi er vist blevet bløde... selv jeg gik med til at han gjorde det. *suk* Hvad skal det ikke ende med...
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 19:47 #7
Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.

Der står godt nok oprette, men resten betyder vel bare at man ikke må HAVE 2 ID\'er, og det har han jo kun haft i transitionsfasen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:48 #8
ja .. det rager da egentlig mig en høstblomst om han får 300 ekstra, eller om han, som her, giver dem til den gamle bruger og afmelder denne, men det er princippet i det han har lavet, det strider imod eksperten\'s regler og er derfor ulovligt. Så er jeg da ligeglad med hvor mange gange han \"vil\" have nyt navn - det er stadig ulovligt!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. januar 2001 - 19:49 #9
Hvad får han ud af det??? når han overfører de 300 tilbage igen. Så gælder det bar om at holde øje med at souledge er inaktiv for \"politibetjentene\" :-D
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:50 #10
pstric:> det er pointoverførsel og det er ikke tilladt. Det har været oppe SÅ mange gange og hver gang har admin sagt at den går ikke! (så vidt jeg husker)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. januar 2001 - 19:50 #11
Prøver du at købe aflad?

/per
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 19:51 #12
Jeg skrev mit seneste indlæg før jeg havde læst corex\'s kommentar på 46919. Den ændrer måske min mening.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:51 #13
thoeger_poertner:> han får intet ud af det andet at det ikke er sikkert at alle ser de her spm.\'s hvorved at det kun er en lille del af eksperten\'s brugere der rent faktisk ved at \"madizone\" ER \"souledge\".
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:51 #14
hoejrup:> say what ?
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 19:52 #15
tdaugaard>> Godt argument. Det kan være problematisk.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 19:53 #16
pstric:> det er også en af grundene til at det ikke er lovligt sår\'n at \"skifte\" brugernavn..
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 20:03 #17
tdaugaard>> Ja, det tænkte jeg ikke lige over. Det er jo tydeligt, at han ikke har gjort det i ond hensigt, og derfor syntes jeg at det virkede harmløst. Det er klart at han i hvert fald først skulle have henvendt sig til admin, så de kunne have forklaret ham, hvorfor det ikke er i orden.
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 20:17 #18
Sådan
Nu har jeg præcis ligså mange point som jeg havde med SoulEdge - og så bliver han \"slået ihjel\".
Avatar billede souledge Nybegynder
30. januar 2001 - 20:19 #19
\"Ou Revoir\"

er det ikke fransk og betyder farvel?

Hvis ikke, så :
Hastalavista Baby
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 20:20 #20
Det betyder faktisk \"På gensyn\", og nu må vi jo se om admin godtager navneændringen ;-)
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 20:21 #21
Ellers er det jo bare synd, at du har smidt 2500 point væk ;-)
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 20:28 #22
Hvis IKKE det her er tilladt, så må jeg jo bare genoprette SoulEdge også give pointene tilbage - for så er stillingen \"neutral\" og det må være fuldt lovligt!
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 20:30 #23
Men det er irriterende at hver gang man besøger en side med et forum/board så skal huske om man hedder armory, souledge eller madizone.
Både Armory og SoulEdge skulle nu være slettet på alle mine fortrukne fora på nettet!

There can be only one MadiZone!
Avatar billede pstric Nybegynder
30. januar 2001 - 20:32 #24
Det kan ikke vare Ekspertens problem.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. januar 2001 - 20:34 #25
Jeg kan ikke se, hvad \"snyd\" der er begået, når madizone \"tilbagebetaler\" de 300 oprettelsespoint. Han forsøger intet at skjule, og ingen har hverken tabt eller vundet på det.

Folk GÅR altså lidt for meget op i det der med at lede efter fuskere.

NanoQ
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 20:45 #26
*Takker for for støtten*

Til kritikerne : Jeg synes måske at man generalisere mit eksempel lidt for meget, en anden ting jeg er lidt utilfreds med :

HVAD POKKER KOMMER DET ANDRE BRUGERE VED AT EX. 30 AF MINE 2900 POINT KOMMER FRA ET SPØRGSMÅL OM VHS-INDSPILNING SOM JEG SVAREDE PÅ D. 11 NOVEMBER I FJORD?

Jeg kan ikke se hvorfor almindelige brugere skal have adgang til at \"snage\".
Så igen - hvis de snager, så kan de også set at jeg har været helt ærlig og åben her.
Der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet om man så må sige!
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 20:58 #27
okay jeg tog fejl!
Det var den 14. Oktober og ikke d. 11 November!

http://www.eksperten.dk/spm/28081
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 21:00 #28
Helt præcis

Er det ikke lidt ligegyldigt - det skader ikke, men jeg synes det var bedre at adminerne brugte kræfter på en \"ændrer brugernavns\" funktion, så jeg kunne slippe for alt det her \"bøvl\", istedet for at lave en super deltajeret oversigt over hver bruger!
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 21:01 #29
No Offence against admins though

ville bare selv have brugt tiden/resourcerne anderledes!

Men det er jo smag og behag..
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2001 - 23:16 #30
Hvis man kunne ændre brugernavne som man havde lsyt til villde det jo blive meget nemmere for fuskere at snyde, skifte navn et par gange og så ikke blive opdaget! Hvis Admin\'erne skulle sidde og klikke sig igennem flere navneskift og andet godt ville det tage lang tid at luge synderne ud. Hvis du ikke kan skifte navn tager det max ti sekunder at slette en bruger. Ergo er dette sikkert ret tidsbesparende for Admins - og for os andre som har været med længe og er træt af at et seriøst og godt site bliver ødelagt af et par pubertetsknægte som snyder!
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2001 - 23:17 #31
lsyt = lyst
villde = ville

Jeg skal vist snart i seng - finde I flere stavefejl må I selv rette dem ;-)
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 23:29 #32
Nu er jeg ikke lige en pubertetsknægt som snyder, og hvis systemet var tilstrækkelig tidssvarende - hvilket jeg tror det er, så kan systemet godt \"redirecte\" admin igennem - og er det to brugere om dagen som skal slettes...i vi siger de tager 1 minut hver - så er det altså heller ikke slemt!
Man kunne jo lave følgende regel :
\"Alle brugere som har været medlem i over 3 måneder, eller som har over 1000 point har ret til at ændrebrugernavn - andre må afmelde deres bruger og oprette en ny hvis de vil skifte navn\"
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2001 - 23:44 #33
Madizone>> Nu må du ikke få den opfattelse at jeg tror at du er en snyder!!!!! Det mener jeg bestemt ikke at du er. Mit tidligere indlæg var blot en begrundelse for at det ikke skal være muligt/nemt at skifte brugernavn. Hvis der kan findes en løsning som gør det muligt at skifte brugernavn, uden at fuskere kan udnytte det, er jeg helt med på ideen. Det er OK at du ønsker at skifte navn. Det gjorde Corex også og han måtte altså afmelde sin bruger og miste en masse point for at kunne lave en ny bruger med et nyt navn. Jeg har svært ved at se hvordan et brugernavn kan blive så vigtigt at man gider alt dette bavl, men det er jo en smagsag. Men jeg tror bestemt ikke at du er en fusker - jeg gav bare min mening til kende om hvad der kunne ske hvis restriktionerne omkring navneskift blev mindre.

Ha\' en fortsat god aften og held & lykke!

FCS
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 23:47 #34
Okay...
Et eksempel : Ville du ikke blive rimelig irriteret hvis du skulle hede Jens i Danmark, Dieter i Tyskland, Ibrahim i Iran, Victor i Frankrig og Mario i Italien?

Ville det ikke være skønnest bare at hedde JENS over det hele...
*rimelig dårlig sammenligning, men pointen burde være der*
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2001 - 23:55 #35
madizone>> Jo, men jeg har fra starten haft samme øgenavn over hele nettet, så hele den problematik har jeg ikke været ude i. Men det ville da klart irritere mig.

Jeg har været med på eksperten i 705 dage, altså næsten 2 år. Det første spørgsmål jeg stillede var nr. 167 (http://www.eksperten.dk/spm/167) og det første spørgsmål jeg besvarede var nr. 184 (http://www.eksperten.dk/spm/184) Tro mig når jeg siger at jeg har oplevet alle de krumspring fuskere gør for at snyde. Jeg er ved at være rigtig træt af de idioter som tror at de kan snyde sig til nogle point. Derfor mener jeg at det ville være dumt at give potentielle snydere bedre muligheder for at snyde. Kan du se min pointe? Det er derfor jeg er imod ideen!

Du må stadig have en god aften ;-)

FCS
Avatar billede madizone Nybegynder
30. januar 2001 - 23:59 #36
FCS :

25/02 1999 00:00:00    30 point fra fcs ???

Det kalder jeg midnats-timing!
Også lige på sekundet!
Til gengæld vil jeg sige..........ehm, hvordan kan du acceptere den slags? (se dit første spørgsmål)
Avatar billede madizone Nybegynder
31. januar 2001 - 01:48 #37
Øv...mit posts oven over ramte kun 12 sekunder ved siden af ;)
Avatar billede fcs Novice
31. januar 2001 - 07:48 #38
madizone>> Mht. mit første spørgsmål (nr. 167): Jeg ved det godt. Jeg dummede mig fordi jeg var helt ny på eksperten. Det kan ske og jeg har selv været ude for at andre nybegyndere har lavet den samme overfor mig. Det er helt OK, det er hvad der sker når man er ny og ikke helt har lært systemet at kende