Avatar billede robopolle Nybegynder
24. februar 2004 - 12:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen billede på TV skærm.

Jeg køre med et G-force 4 grafik kort.
Mit problem er at jeg ikke kan få et billede over på mit fjernsyn. Jeg har prøvet alle mulige måder med tilslutningen fra kortet til fjernsyn så mit gæt er at det ligger i den elektroniske opsætning.
Please hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2004 - 13:01 #1
Måske lidt info her der kan hjælpe:

http://www.ebruger.dk/artikler/artikel.asp?artikelID=3

Ellers kan du også prøve at lege med TVtool: www.tvtool.de
Avatar billede c-holst Novice
24. februar 2004 - 13:25 #2
Kan ikke garanterer at alle parametre er identiske i de nyeste driver, men prøv dette...Tv-tool kan sikkert også hjælpe dig, fåes i en 15 min demo, koster 12 €

Du har installeret forbundet og genstartet.

vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på tv>Select outputdevice>vælg pal b denmark>vælg composite vidio out>
som regel vælges der klon/clone

sig ok til tingene og vælg nu i vingemenuen
overlay controls>full screen device>i rullemenuen secondary display.
sig ok til det hele

en sidste ting
vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på change resolution. det er kun her du må justere på tv opløsningen. ude i de almindelige indstillinger skal tv stå som 640*480 eller 800X600

hvordan tilslutter du helt præcist
Avatar billede bleze Nybegynder
24. februar 2004 - 16:29 #3
prøv med www.tvtool.de, det er kanon til tvout
Avatar billede bondester Nybegynder
24. februar 2004 - 18:56 #4
Har dit fjernsyn en S-Video indgang??
Det var mit problem.... Fik dog billedet frem i Sort Hvid ;-)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2004 - 00:12 #5
bleze >> se mit indlæg :o)