Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
24. februar 2004 - 11:24 Der er 5 kommentarer

PCI-controller til simpel kommunikation

Hej,
Jeg plejer ikke at støde på dette problem, - men Bill giver os tit grå hår i hovedet.

Jeg er ved at geninstallere en Compaq evo N600C med Win2000.
alle drivere er hentet på nettet, alle opdateringer er hentet og dette har jeg gjort TO gange - med samme resultat....

PCI-controller til simpel kommunikation - mangler

gode forslag er MEGET velkommen, da jeg ikke kan installere mit trådløse netkort uden denne fiture :-)
Benny
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2004 - 13:05 #1
Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
24. februar 2004 - 13:16 #2
ja, mange gange - jeg har dog ikke hovedløst installeret alt, men er der én du vi anbefale til formålet?
Avatar billede henninga Novice
24. februar 2004 - 22:56 #3
Og du har opdateret windows 2000 på win-update (ja selvfølgelig).

Den her utility kunne ligne noget http://h18007.www1.hp.com/support/files/evonotebook/us/download/10625.html

HenningA
Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
25. februar 2004 - 09:00 #4
Hej Henning

har prøvet dette før - for god ro og ordens skyld atter en gang - men uden det forventede resultat :-)
Avatar billede henninga Novice
25. februar 2004 - 22:17 #5
Jeg havde lige den der fejl i dag - det er driver til indbygget PCI modem.
Havde en computer med AMD og Aopen bundkort hvor der var spm-tegn ved "PCI....simpel komm....".
Når jeg fjernede PCI-modem var den væk. Jeg har dog ingen løsning endnu - skal ud og finde en driver i morgen ;o)