Avatar billede zatter Nybegynder
24. februar 2004 - 11:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort med Tv-out

Jeg skal bruge et billigt grafikkort udelukkende til Tv-out.
- Kortet skal ligge i 550 kroners klassen & have komposit udgang.

Hvilket kort vil i anbefale mig, når jeg bare skal have den
bedste Tv-out løsning til de penge?

Det spiller selvfølgelig også en rolle hvis det ene kort har bedre drivere hvad angår mulighederne for at indstille Tv-out osv.
Avatar billede golyf Nybegynder
24. februar 2004 - 11:45 #1
GForce4-440MX ... Billigt og fungere fint til DVD og DivX hos min kæreste på B&O Tv
Avatar billede zatter Nybegynder
24. februar 2004 - 15:32 #2
Okay, tak - venter lige og ser om der kommer lidt flere svar.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
24. februar 2004 - 15:36 #3
køb en
Albatron gffx 5200 m. 128 ram den har dvi vga og tv/out der er meget power i den bandit i forhold til et gf4 mx
og koster 529 inkl fragt og moms du finder den på www.edbpriser.dk
Avatar billede zatter Nybegynder
24. februar 2004 - 15:43 #4
Endnu engang tak for tippet, men venter lige lidt endnu