Avatar billede tdkt Nybegynder
24. februar 2004 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mms fotoalbum

Jeg har lige købt en ny mobilos, og leder efter et godt sted på nettet hvor man kan uploade sine mms beskeder fra telefonen. det må selvf. gerne være gratis :)

Jeg ved godt man kan overføre dem til sin egen computer via kabel og infrarød men kan man på nogen måde sende dem fra mobilen til sin computer? evt. gennem mail?

mvh

Thomas
Avatar billede jgbech Nybegynder
24. februar 2004 - 17:16 #1
Det, du søger er en moblog; prøv albinogorilla.dk eller TV2's mobilside. Jeg ved, at der om ca. tre-fire uger åbner et spritnyt site med vægt på indhold til mobilen, der aldrig tidligere er set på nettet... Kan du vente så længe, kan du også dér til den tid finde en fed moblog tjeneste + en masse andet suverænt mob-fun! Web-adressen kan du få af mig, hvis du er interesseret.
Avatar billede nsweb Nybegynder
10. april 2004 - 15:22 #2
hej jgbech

hvad er web-addressen til din nye site ?
Avatar billede nsweb Nybegynder
10. april 2004 - 15:37 #3
Hej Thomas

Prøv også at kigge på www.blogz.dk - der kan du sende MMS fra din mobil til internettet.
Avatar billede jgbech Nybegynder
13. april 2004 - 09:55 #4
Hej igen Thomas (lang tid siden ;)
Well, jeg må desværre fortælle dig (og alle andre der venter i spænding), at introduktionen af det nye og helt anderledes indholdssite er blevet forsinket til medio 2004. Sitet kan ikke sammenlignes med nogle af de eksisterende indholdssites og netop fordi der introduceres et hav af nye, brugervenlige mobiltjenester lægges der stor vægt på, at alt fungerer optimalt fra begyndelsen. Testmiljøet er som nævnt sat op, men der er brug for ekstra trimning af brugerfladerne. Jeg kan love og garantere, at du og dine venner kommer til at høre meget mere til denne her historie - så glæd dig :) Og hav tålmodighed lidt endnu, så ses vi til den tid på: www.MandarinMessagingServices.dk!

Mange hilsner Jørn