Avatar billede wildpuppet Nybegynder
30. januar 2001 - 17:35 Der er 9 kommentarer

hollywood card eller andet

mit spørgsmål lyder på jeg vil gerne kunne se mine film jeg downloader på fjernsyn men jeg har lige købt et dyrt geforce gts kort uden tv-out men jeg ville høre om hollywood kortet kan afspille asf og avi divx det sagde de i computercity så er det rigtigt så er det jeg mangler jeg har selv et dvd kort men det er et dx3 creative encore og det kan kun tage mpeg filer please hjælp mig
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. januar 2001 - 19:22 #1
Det er ikke kortet der afspiller asf, avi og DivX - Det er Windows Media Player der gør det.

Altså du skal enten downloade Windows Media Player 7.0 (kan ikke anbefales - den er tung som én i helvede!!) Eller installere Nye Codecs til den Media Player 6.4, der følger med Win 98...

/Nikolaj
Avatar billede guiron Nybegynder
30. januar 2001 - 20:45 #2
Det er rent faktisk således at DXR3 og Hollywood Realmagic + kortet er det samme kort...

Så Nikolaj har ret i at du skal have en ny Media Player på, men samtidig skal du også have installeret de codecs der skal bruges for at kunne afspille de her film.. Hvis du er interreseret så kan jeg godt maile en samlet pakke med codecs til dig.
Skriv til mig på:  guiron@wanted-klub.dk  så kan jeg sende den til dig.

/Guiron
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. januar 2001 - 22:07 #3
guiron - Blandt andet følger DivX codec med når du installerer 7.0, men det kan stadig ikke anbefales...
Avatar billede samf Nybegynder
30. januar 2001 - 23:43 #4
nikolajdu har ret hold jer langt væk fra mediaplayer 7 og endnu længere fra den ny opdatering, skulle opdatere min hvilket resulterede i at hele mit system brød sammen og jeg måtte formatere hele min harddisk
Avatar billede wildpuppet Nybegynder
31. januar 2001 - 00:05 #5
det er slet det mit spørgsmål går ud på læs det igen men tak aligevel????????????????
Avatar billede wildpuppet Nybegynder
31. januar 2001 - 00:06 #6
jeg har jo ikk noget tv-out forh.... prøv at læse spørgsmålet
Avatar billede guiron Nybegynder
31. januar 2001 - 08:56 #7
Nej..

Kortet kan ikke afspille divx / asf filer. For det software som kortet understøtter kan kun afspille mpeg og mpg filer ( i bund og grund det samme)

Så hvis det er dybt nødvendigt er der ikke anden mulighed end at købe nyt grafikkort....

/Guiron
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. marts 2001 - 14:06 #8
???
Avatar billede guiron Nybegynder
20. marts 2001 - 14:14 #9
Altså.. Hollywood Real Magic kortet kan også kun afspille Mpeg film! SLUT. Det er i bund og grund det samme som DXR3 kortet. Så nej. Du kan ikke se disse film på dit TV. Til dette skal du bruge et grafikkort med TV out! Sådan er det!!!

/Guiron