Avatar billede camilla2000 Nybegynder
23. februar 2004 - 16:40 Der er 5 kommentarer

Win XP Pro Hvordan får jeg min cache til at køre optimalt

Jeg har længe haft problemer med, at OE hænger fast i mails med  diverse filtereffekter og har renset med diverse spywareprogr.
Jeg har kun ganske få mails i min Indbakke , Temp Internet files tømmes flere gange om dagen og har lige foretaget en defrag., plus Papirkurv er tom .Min pc er en Medion 2.6 GHz, 2x512 Mb 333Mhz ram, grafikkort er ATI Radeon 9600tx-128 Mb DDR Sdram 540Mhz. Nu har jeg kørt et online check hos Pcpitstop, som registrerede, at uncached kun kører 2,3 af de mulige 8,4 på drev c. Desuden viste et andet online check, at reg.database har en masse overflødigt stående med diverse henvisninger til ikke eksisterende filer/mapper.Dette kunne mul. også være årsag til den langsomme kørsel.Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede halifax Nybegynder
23. februar 2004 - 16:59 #1
Med hensyn til Regdatabaseb kan anbefales, at du renser ud i den med Regcleaner (gratis) som du henter her
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559

Bruger det selv - uundværligt program
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
23. februar 2004 - 18:11 #2
Det havde jeg allerede gjort, hjælper heller ikke, viser intet som ikke skal forblive på pc.
Viser heller alt det overflødige, som Registry First Aid program gjorde.
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
23. februar 2004 - 19:00 #3
Har du et andet forslag?
Avatar billede halifax Nybegynder
23. februar 2004 - 22:04 #4
Nææ, åbenbart ikke et som slår Registry First Aid, som jeg først nu læser om. Hvorfor så ikke bare bruge det, når det "is available for free evaluation"?
http://www.rosecitysoftware.com/Reg1Aid/
Avatar billede camilla2000 Nybegynder
24. februar 2004 - 12:13 #5
Ja, det lyder så fint, men man når kun rense et vist antal linier, før det opfordrer dig til at betale for programmet. 15 linier, og så forfra igen. Næste gang man forsøger, tager den ikke engang de lovede 10 linier. Og der var altså en del på min liste fra diverse slettede programmer/filer. Jeg må nok vove det ene øje, og blive mere fortrolig med Registry.