Avatar billede ravn1 Nybegynder
30. januar 2001 - 16:10 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

AMD Duron

Jeg har en kammerat som kom til at knække et lille hjørne af sin cpu, da han skulle sætte køleren på... Mit spørgsmål er om der er nogen form for garanti der dækker??? Den var helt ny da han fik den og havde aldrig kørt men nu virker den ikke!
Avatar billede bbs Nybegynder
30. januar 2001 - 16:16 #1
ud af dine ialt 743 points, synes jeg nu lige du er lidt fedtet!
Avatar billede nexus Nybegynder
30. januar 2001 - 16:17 #2
Nej, garantien dækker ikke på dette punkt. Med mindre at CPU\'en kommer med denne skade. Sorry. Det gælder om at værer forsigtige når det gælder kølere og cpu\'er. Har endda læst om en som gjorde det samme ved sin 1200Mhz Thunderbird :(
Avatar billede ravn1 Nybegynder
30. januar 2001 - 16:20 #3
Jeg er fedtet fordi det er et simpelt JA/NEJ spørgsmål... Og jeg tvivler på at der er nogen garanti der dækker, men jeg ville lige se alligevel! Der er flere hvis der er nogen der kan fortælle mig hvordan!
Avatar billede bbs Nybegynder
30. januar 2001 - 16:21 #4
Jeg vil nu også mene at et ja/nej spørgsmål er let. let betegnes her på eksperten.dk som 15 points.
Avatar billede makse Nybegynder
30. januar 2001 - 16:24 #5
Point hysteri. :)
Avatar billede bbs Nybegynder
30. januar 2001 - 16:26 #6
Nej egentlig ikke!
Men når personen har mere end dobbelt så mange points som han startede med, synes jeg godt at han kan bruge 15 sølle points!
Avatar billede groggy Nybegynder
30. januar 2001 - 17:50 #7
10 point fra eller til er da fløjtende ligegyldigt! Hvorfor kan folk ikke tage til takke med glæden over at hjælpe andre? Pointene er bare en ekstra bonus!
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 03:19 #8
nej garantien dækker ikke over sådan nogle ting. Men i kan da prøve at kontakte forhandleren og sige at den var sådan da i fik den. Vel og mærke hvis i har bestilt den via post ordre. Men det er fusk, og det er selvforskyldt.
Så pas på en anden gang! Kæl om den som en baby! =)
Avatar billede nexus Nybegynder
31. januar 2001 - 03:53 #9
JA, som jeg også sagde :-)
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 03:57 #10
nexus>Yeppos. Godt det ikke er mig der har smadret min t-bird. Har heller ikke en, men alligevel. Kunne personen så ikke give den til mig istedet for bare at ødelægge den! *G*
Avatar billede nexus Nybegynder
31. januar 2001 - 16:56 #11
Hørt :-) Har tænkt på at udskifte min 700Mhz Athlon Classic for en sød Ghz. Gonna be swwwweeeeeeeeeeeettt
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 19:01 #12
Nexus>
hehe også mig!!
Skal have et Asus A7V bundkort, og en 1Ghz T-bird. Når jeg en eller anden gang har nogle penge til det! Jeg glæder mig! =)!!!!
Avatar billede nexus Nybegynder
31. januar 2001 - 20:40 #13
Du skal købe et Abit RAID kørt. Det der nye som kan køre 133Mhz på CPU\'en og så den nye Athlon der understøtter 133Mhz. Den bliver vist ikke dyrer end den almindelige Athlon. Selvom jeg godt nok har Et Asus K7V nu, vil jeg gerne prøve et Abit MB. Tror det rykker for vildt!!!!!
Avatar billede makse Nybegynder
31. januar 2001 - 20:55 #14
Ravn> Så får du håbe at din forhandler ikke læser dette her. :)
Avatar billede ravn1 Nybegynder
31. januar 2001 - 21:27 #15
:-) Tja.. Men jeg har lige clocket min Duron 700@900 og den er under 53 grader under spil!