Avatar billede mri Nybegynder
23. februar 2004 - 14:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Link på swf i html

Kan det lade sig gøre, at lægge et link på en embedded swf i html'en?

Mvh
Martin
Avatar billede mat Nybegynder
23. februar 2004 - 14:43 #1
well du kan jo lave en usynlig knap i flash, der dækker hele din scene. Jeg tror ikke at object/embed-tags kan pakkes ind i anchor-tags i html?
Avatar billede mri Nybegynder
23. februar 2004 - 15:03 #2
Jeg skal helst undgå at lave linket i swf'en, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
Avatar billede mat Nybegynder
23. februar 2004 - 15:11 #3
så er det vel ikke et flashspørgsmål ;)

Det er muligt du kan lave noget layer-halløj og måske tvinge det over flashs z-index i html, men det ved jeg intet om?
Avatar billede barklund Nybegynder
23. februar 2004 - 15:39 #4
Eller lave en onClick på hele den div, du pakker din object/embed ind i...
Avatar billede barklund Nybegynder
23. februar 2004 - 15:39 #5
Hvorfor ikke i swf'en, om jeg må spørge?
Avatar billede mri Nybegynder
23. februar 2004 - 15:52 #6
Det drejer sig om 32 små swf der skal pege på forskellige sider. Udelukkende et spørgsmål om at gøre det så nemt som muligt.

http://www.prelectronics.dk
Avatar billede mri Nybegynder
18. februar 2008 - 14:19 #7
lukket