Avatar billede met Nybegynder
23. februar 2004 - 14:07 Der er 4 kommentarer

Hvordan afinstallerer jeg IE?

Min Internet Explorer kan desværre ikke længere åbnes, men meddeler bare at der er blevet genereret en fejl. Jeg vil gerne have muligheden for at afinstallere programmet og geninstallere det, men hvordan gør jeg det?

Hurtig hjælp vil være skøøøønt!
Avatar billede resten Nybegynder
23. februar 2004 - 14:11 #1
Hvis det er 6,0

Prøv at reindstaler din IE det tager ingen tid :)

1) Sæt din xp cdrom i drevet.

2) Skriv dette i kør.

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf

Eller du kan skrive sfc /scannow i kør og her skal din cdrom også være i drevet.

/resten
Avatar billede resten Nybegynder
23. februar 2004 - 14:16 #2
Puhheha du har mange spørgsmål åbne den sidste helt tilbage fra 2001 så luk dem lige så jeg kan ændre din karma.....
Avatar billede met Nybegynder
23. februar 2004 - 15:05 #3
Nu er de fleste af spørgsmålene lukkede, men dit bud hjalp desværre ikke på min IE
Avatar billede rebecca Novice
23. februar 2004 - 15:37 #4
prøv at kigge her>>>http://www.eksperten.dk/spm/436565