Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:45 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Til Kjalle som tak for hjaelpen !

Jeg spurgte kjalle om ovenstaaende og han svarede for mig, sysntes han skal ha\\ mine points !

Haaber ikke der er nogen der er utilfreds - det skal siges at jeg sidder oppe paa hans arb. lige nu !

ref:http://www.eksperten.dk/spm/46863
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 15:48 #1
Taaak .... Fair enough !!!!

Avatar billede prodic Mester
30. januar 2001 - 15:49 #2
øhhh hvad for noget....
Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:49 #3
Kjalle .... ret skal vaere ret ....
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 15:50 #4
På hans arbejde? Han er tolv, tolvårige må ikke arbejde... medmindre det er i det lokale kirkekor (hvor man sjældent har en computer til råddighed)...... hvor arbejder han?
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 15:51 #5
prodic ..... forklaring skyldes vidst ..... Jeg sad for sjov og svarede paa spm for jonas-m ..... oppe paa mit arb. hvor jeg er nu ..... han fik saa accepteret ovenstaaende ..... og valgte at give mig disse points ....
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 15:53 #6
tommyf ..... jah jeg er 12 aar og ligger samlet nr 88 paa eksperten ..... tro paa det ! for oevrigt kommer det ikke dig ved hvor jeg arbejder ! men det er som IT-Administrator !
Avatar billede prodic Mester
30. januar 2001 - 15:54 #7
hvorfor brugte han så ikke hans eget Login????
Den her må Admin vist afgøre. Ikke at jeg tror i snyder, men bare om det er noget man bare gør, da det hurtigt kunne ødelægge mere end det gavner!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 15:54 #8
kjalle:> du har sku da ikke svaret på http://www.eksperten.dk/spm/46863 .. ikke engang en kommentar ..
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 15:55 #9
tdaugaard ..... du forstaar det bare ikke vel ? jonas sad med hans login hvor jeg sad og svarede for HAM, brugeren kjalle har ikke vaeret derinde nej ....
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 15:56 #10
men ok, tror i jeg snyder .... ? jeg ligger top 10 ... paa baade windows 95/98 og windoes ME .... der er mange herinde der kender mig og ved jeg ikke snyder !!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 15:58 #11
kjalle:> så er der også lidt svindel med i det .. det er da ikke vores skyld at du sidder og dummer dig (læs: svarer) med hans nick istedet for dit eget ..
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 15:59 #12
Kjalle har i hvert fald været med så længe at det skulle undre mig hvis han lige var begyndt at snyde.

Jonas-m<--> vorfor skriver du egentlig ikke \"æøå\"? Det er efterhånden nogle underlige vaner i eksperter har \"krn\" gør det samme (ikke fordi jeg tror i er skitzofrene), og for et par dage siden var der en der skrev alle ord med stort begyndelses bogstav.....
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:00 #13
fuck ..... hvorfor tror alt og alle bare alle snyder herinde .... folk gaar lige meget op i det .... min info aendrede jeg i gaar ..... og der er en del der kan staa inde for JEG IKKE snyder .....det er til grin det her ..... med lad endelig andreas afgoere det .... hurra hurra
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:01 #14
tommyf .... tak :o) jah jeg har vaeret her laenge og vaeret meget aktiv .....

paa mit arb. er der UK tastatur paa alle keyboards .... det er derfor ! :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 16:01 #15
kjalle<--> Nu skriver du hellere ikke \"æøå\", hvad foregår der? Har i købt et billigt amerikansk tastatur?
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 16:02 #16
kjalle<--> Okay, glemte at trykke F5 ;o)
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:03 #17
tommy ..... jeg har paa alle clienter installeret win2000 UK, da vi ikke havde faaet den paa dansk, dengang jeg skiftede ..... har saa installeret det som standard og ikke gjort noget ned tastatur opsaetningen ....
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:04 #18
tastaturene er skam danske og alle fra keytronic hehe dejlige keyboards ... :o)
Avatar billede prodic Mester
30. januar 2001 - 16:05 #19
Jeg fatter ikke hvorfor Han/Du ikke bare brugte hans eget Login. Og de 120 point betyder de så meget for jer? Giv dog manden en Øl eller 2 istedet for. Så slipper I for alt den her : I Snyder Ballade.
I har dummet jer, sådan er det bare.
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:05 #20
tommyf .... du kender mig fandeme ogsaa fra ICQ da ??!!
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:07 #21
prodic ..... du har maaske ret ... men jeg mener ikke vi har dummet os ..... jonas sad herinde og kiggede paa spm. han spurgte mig om et af dem og jeg svarede for ham ..... han mente saa bagefter jeg havde fortjent disse points .... nej 120 point betyder ikke meget sammenlignet med mine 7064 points i alt !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 16:12 #22
kjalle:> lige et spm.: spurgte jonas-m dig IRL og du svarede IRL ? (eller over ICQ, email whatever .)
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 16:14 #23
Kjalle<--> Jep, gode gamle ICQ.
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:14 #24
jonas spurgte om jeg kunne svare for ham ... jeg kiggede paa det ... sagde ja .... saa satte jeg mig ned og skrev (inde pa hans login) svaret .... han fik 10 min efter accepteret det og sagde jeg burde have disse points !
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:15 #25
tommyf .... :o)
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:16 #26
og den smule er der kommet alt det her lort ud af !!!!!
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:17 #27
men hvis i skal flippe saadan ud over det saa FINT, smid mig ud slet mig whatever ..... saa gaar jeg tilbage til expert-exchange.com
Avatar billede prodic Mester
30. januar 2001 - 16:23 #28
kjalle -> I har da dummet jer. Han svarer på noget i dit navn..hvor smart er det? Derefter spørger I ikke først Admin om det er Lovligt, men går direkte til at uddele point til den rigtige svarer.
Jeg tror ikke på at I snyder, men I har da været med længe nok til at vide at sådan noget gør man ikke.
Kontakt da Admin og lad dem komme med deres afgørelse. Så er den potte da ude af verden.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 16:27 #29
kjalle:> så smut dog tilbage til experts-exchange.com ... det er sku\'t ligeså godt som ekperten.dk
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:27 #30
prodic .... foerst ... han svarer ikke paav noget i mit navn ... jeg svarer paa noget i hans navn !!

nej vi spurgte ikke admin, da jeg ikke havde regnet med alt det her ! vi skrev ref. som man nu engang goer saa jeg taeknte det var ok ....

glad for du ikke tror vi snyder ....

admin har travlt nok med at faa den her mails server op igen sys du kke ?

men ok ok .... jeg skriver gerne til adreas hvis det kan goere dig lykkelig !
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:28 #31
i kan checke ip nummeret paa baade mig og jonas .... og se vi siddet i samme netvaerk !
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:29 #32
tdaugaard ..... nej den er bestemt ikke bedre .... men man slipper for fjolser som dig som ikke laver andet end at beskylde aerlige folk ! det kunne jo vaere rart nok !!!!!!!!!!!!
Avatar billede prodic Mester
30. januar 2001 - 16:31 #33
Kjalle->Gøre mig mere lykkeligt - det kan det nu ikke. Men så gør I jo noget for at finde ud af om det er lovligt eller ej. Det er trods alt bedre end at de selv finder ud af det ikke?
I/Du må da indrømme at det godt kunne minde om snyd - det er derfor folk er så hurtigt ude!!
Gør dog noget for at få det for at finde ud af om det er noget man gerne må eller ej!
Bare min mening til tingene.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 16:31 #34
kjalle:> *hmpf* \"ikke laver andet end at beskylde aerlige folk !\" ... gider du lige tage et kig på Top 10, placering 3 ?
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:34 #35
hehe hvor svaert kan det vaere ...... jeg ligger 87 ..... og du kan programmere .... det er sq kun derfor .... nybegyndere til programmering saetter mange point til nemme svar mht programmering .... og du er sikkert dygtig til programmering saa .....

jeg kan ikke programmere ...
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:34 #36
prodic .... jah du har nok ret !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. januar 2001 - 16:37 #37
kjalle:> og hvad så ? Der er da mange andre der også kan programmere ..
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 16:37 #38
naa men jeg har fri .... og jeg fik ikke naaet det paa serveren jeg skulle pga det her damn ogsaa...