Avatar billede philco Nybegynder
23. februar 2004 - 12:46 Der er 1 løsning

DVD-brænder under windows 98

Kan man i det hele taget få en acceptabel udnyttelse af at installere en DVD-brænder under windows 98 (ikke ME) på en pentium III 500 mhz ?
Jeg tænker specielt på brænding af store filer, backup af diske, backup af film, videoredigering med mere.
Avatar billede henninga Novice
23. februar 2004 - 19:21 #1
Om det er 98 eller XP er for så vidt ligegyldigt og hastigheden på din PC sætter ikke begrænsninger på backup, men afspilning af DVD-film vil nok ikke være optimal, så svaret på dit spørgsmål må blive: JA, du kan fint bruge et DVD til BackUp på din PC.