Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:40 Der er 17 kommentarer

IT filer ?????

Hvad er IT filer og hvordan aabnes de ????

Haaberpaaet svar, jeg vil enten have en program jeg kan aabne IT filer med eller et program til at konvertere dem .....
Avatar billede krn Nybegynder
30. januar 2001 - 15:41 #1
spaaaaade
Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:42 #2
det kan du sq da selv vaere !
Avatar billede krn Nybegynder
30. januar 2001 - 15:42 #3
du dobbelt klikker paa ikonet!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 15:44 #4
krn<--> Hold mund hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, man skal jo sjovt nok også have et program til at åbne dem med, og det er nok det han søger(så hold dine kommentare for dig selv hvis du ikke ved bedre).
Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:48 #5
tommyf ... hehe jatak
Avatar billede callesen Praktikant
30. januar 2001 - 15:55 #6
Er det filer med et vilkårligtnavn.IT eller hvad?
Spurgte jeg dumt?
/Callesen
Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:58 #7
jah det hedder it til efternavn ...... det er grafikfiler
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. januar 2001 - 16:03 #8
Kan du sende et til webmaster@123ferie.dk , så vil jeg da gerne afprøve diverse metoder?
Avatar billede prodic Mester
30. januar 2001 - 16:12 #9
Sikker på at det er Grafik-filer?
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
30. januar 2001 - 23:00 #10
Impulse Tracker File Format [Jeffery Lim]!

-som vistnok er en form for lyd og animations format!
>>Impulse Tracker music module (MOD) file

hop ind på google.com og søg på: Impulse Tracker File Format ,-så får du omtrent 1000 hits på det.

-et af dem fører vel til kilden. Ellers må du lige skrive hvor de stammer fra (lyd el. animation)-lader til at være et mindre brugt format.

Når du ellers har format problemer så tjeck: http://www.wotsit.org/  -der står de fleste skrevet ud med navn.

Avatar billede jakoba Nybegynder
09. marts 2001 - 13:21 #11
Ku dette være det du leder efter?
http://www.united-trackers.org/resources/itidiot/
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. marts 2001 - 13:25 #12
Det er den eneste betydning .IT har som extension til et filnavn.
http://www.burncreek.net/web/shareware/fileextensions/fileextensions.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2001 - 20:45 #13
Jeg har arbejdet med grafikfiler på PC i flere år som redaktør, det skulle vel ikke være mac-filer?
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2001 - 20:48 #14
Hvis det er MAC-filer så findes der et program der hedder MacDrive 2000. Prøv evt. www.mediafour.com og læs om macdrive 2000.
Avatar billede darkmoon Nybegynder
03. maj 2001 - 20:48 #15
som mac bruger må jeg sige ... øøøøh...never heard of it :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2001 - 21:03 #16
Jeg tror det er en and, eller også er det filer der ikke er pakket ud, kan du se på ext. at der står xxxxxxxx.it_. Er der en underscore efter it så er den pakket.
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. maj 2001 - 21:12 #17
Hvis det er en and er det en ret så grundig en. med hele websteder skrevet for at beskrive et ikke-eksisterende format :-))