Avatar billede apjotr Nybegynder
30. januar 2001 - 15:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Diagnose for syg computer ønskes:

Fejl : 24x:BFF9DBA7

Alvorlig undtagelses tilstand 0E  opstod ved 0028 ixd VMM(01) + 000729D

osv

Er der dømt sledgehammer, eller hvad kan der evt. være galt ? Både skærm og bundkort er nyt - (processoren ?)

Mvh
Avatar billede bouggi Nybegynder
30. januar 2001 - 15:27 #1
Hvilket os bruger du
for hvis det er ME....har du muligvis fejlen der
har haft nøjagtig samme prob. som jeg desværre kun kunne løse ved at få cd\'en byttet da der var fejl på den....
Avatar billede jonas-m Nybegynder
30. januar 2001 - 15:37 #2
det kan vaere din cpu ikke koeler godt nok, ellers kan det jo vaere en fejl i rammen .... er det under installation eller har den gjort det altid ?
Avatar billede apjotr Nybegynder
30. januar 2001 - 15:44 #3
Vil det sige at det enten er Ram eller CPU (Den har gjort det i nogen tid nu).
Avatar billede hobbez Nybegynder
30. januar 2001 - 16:00 #4
Kliché: Har du prøvet en re-install?

/Rob
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 16:50 #5
Det var da hurtigt klaret..? :)
Avatar billede apjotr Nybegynder
30. januar 2001 - 17:32 #6
Ja ja reinstall er prøvet - prøver at køre med et af 2 64Ram moduler for at checke dem enkeltvis(det kan jeg vel godt ?).
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 17:42 #7
Joeh det kan du da godt.. men du har altså ikke løst problemet og blot accepteret et svar?
Avatar billede bouggi Nybegynder
30. januar 2001 - 18:06 #8
Undrer mig lidt over hvorfor du acc. et svar ved en som bare stiller et nyt ? til
Avatar billede apjotr Nybegynder
30. januar 2001 - 18:23 #9
Okay, hvordan accecterer jeg svarene ?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 18:49 #10
Du har trykket \"Acceptér\" på et eller andet tidspunkt, nederst på din side her. Vil du gøre spørgsmålet om, kan du bede jonas-m føre points retur til dig (ved at han opretter et spørgsmål du svarer på).