Avatar billede gregersp Nybegynder
30. januar 2001 - 15:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Statistik hos Freepaq

Hej.

Er der nogen, som har har et statistikprogram (php/perl eller helst ASP), der kan køre på Freepaqs servere, så man også får refferers med?

MvH

GregersP
http://cheaterzonline.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. januar 2001 - 16:02 #2
HUSK at få det hele med..
Avatar billede gregersp Nybegynder
30. januar 2001 - 16:10 #3
Jo tak, vil kigge på det,
men som jeg skrev leder jeg efter folk der _har_ erfaringer med et bestemt prog. der virker.

Jeg vil dog prøve GWcounter 2.0
Avatar billede gregersp Nybegynder
30. januar 2001 - 16:10 #4
Du får self. pointene hvis den virker :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. januar 2001 - 16:19 #5
Arrhh... okey
Avatar billede gregersp Nybegynder
30. januar 2001 - 16:26 #6
Men det kunne være I kendte andre hoteller (nu vi er i gang med Freepaq) , med NT, der kunne have lyst til at sponsere siden.

Det er jo ingen hemmelighed at Freepaq\'s servere stinker med hensyn til ASP-uptime.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. januar 2001 - 17:13 #7
gregersp> Kender et der vil sælge webhoteller, men nok ikke sponsere..
Avatar billede gregersp Nybegynder
30. januar 2001 - 17:16 #8
Jeg vil se om lortet (GWcounter 2.0) virker.

Har ikke tid til det i dag, så du får dine points
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. januar 2001 - 17:22 #9
*gg*
Du kan få bedre stats hvis du betaler.. du kan kigge ind på www.web-sale.dk
Avatar billede gregersp Nybegynder
30. januar 2001 - 17:25 #10
Overvejer det.
Avatar billede nielshansen Nybegynder
03. februar 2001 - 14:36 #11
Kan du ikke melde tilbage om hvordan det går? Jeg har nemlig problemer med at finde en counter der virker på freepaq.......ALLE jeg finder tæller to hits for hvert hit....lidt skidt!
Avatar billede gregersp Nybegynder
03. februar 2001 - 17:25 #12
Jeg får også mærkelige optællinger og _ingen_ refferer */lort\\*

Jeg bruger axs tracker.
Du kan finde den på www.xav.com

Men den kan ikke tælle refferers osv, da FP ikke understøtter exec cgi.