Avatar billede hartless Nybegynder
23. februar 2004 - 01:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP - FTP list Script.

Hejsa Alle i kloge folk.

Jeg har et problem med en "class.fasttemplate.php3" fil den bliver ved med at gå i fejl på linie 636.

Der er lavet et PHP script hvor på jeg kan liste hvad min FTP-server indeholder.
Men jeg kan ikke få den til at spille..
Nogen det kan jælpe.. class.fasttemplate.php3 filen er en der er hentet. Og i må sige til hvis i skal bruge den..

Fejlen den skriver..

Fatal error: Cannot redeclare clear_parse() in C:\websrv\Apache\Apache2\htdocs\class.fasttemplate.php3 on line 636

Har ellers virket men det var godt nok med Apache 1 serveren, men det burde da ikke være nogen forskæl på aat den er opdateret til en nyerer????

Hvis i ikke kan hjælpe med det script.
Ved i så hvor jeg kan finde et ligende script. alså et som lister  alle mapper på en FTP. Hvor man kan klikke på en mappe og komme ned i undermappen??

HJÆLP!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2004 - 04:57 #1
Prøv at se efter, om clear_parse-funktionen bliver erklæret mere end et sted i filen. (Dette er ikke sandsynligt, men jeg har faktisk oplevet en sådan fejl i anden kode.)

En anden årsag kan være, at filen bliver inkluderet mere end en gang. Dette vil være den normale årsag.
Avatar billede tefcke Nybegynder
23. februar 2004 - 10:12 #2
Det lyder som om du enten har fået inkluderet 'class.fasttemplate.php3' 2 gange i den samme fil, eller også at funktionene 'clear_parse()' findes 2 gange i klassen som ligger i 'class.fasttemplate.php3'
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2004 - 01:01 #3
tefcke: Var det ikke også det samme, jeg sagde ca. 5 timer tidligere?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2004 - 01:02 #4
Men i det mindste er vi da enige. ;-)
Avatar billede tefcke Nybegynder
24. februar 2004 - 09:25 #5
Jeg havde slet ikke læst din kommentar :)
Avatar billede hartless Nybegynder
08. marts 2004 - 11:12 #6
Tak for hjælpen...
Var kommet til at inkludere den 2 gange :-)