Avatar billede vb-lam Nybegynder
22. februar 2004 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skift plads og gem

hejsa...

jeg mangler et script, der kan følgende:

- hive et x antal poster ud fra en tabel (mysql_db)

- omrangere listens rækkefølge og smide posterne tilbage i databasen.

noget der ligner det her http://123go.kyed.com

Nu har jeg prøvet i over en uge med de samme ubruglige resultater... help please!

/vb-lam
Avatar billede hmortensen Nybegynder
22. februar 2004 - 18:31 #1
Hvad skal det bruges til ?
Avatar billede vb-lam Nybegynder
22. februar 2004 - 19:09 #2
Det skal bruges til en slags huske system som er en del af et større projekt

/vb-lam
Avatar billede hmortensen Nybegynder
22. februar 2004 - 19:29 #3
Ok, lyder bare som om at det kan laves på en anden måde, men det er lidt svært når man ikke ved hvad det nøjagtigt skal kunne.
Avatar billede vb-lam Nybegynder
22. februar 2004 - 19:40 #4
ja det er da rigtigt :o)

Men altså "bare" et script, der kan hive data ud af databasen omplacer rækkefølgen og derefter sætte dem ind i databasen igen efter den nye orden.

Selv har jeg brugt valuen til dataen men jeg kan ikke finde ud af at sætte dataerne tilbage i den nye orden :o(

/vblam
Avatar billede vb-lam Nybegynder
02. marts 2004 - 09:14 #5
lukker

/vb-lam