Avatar billede martinhp Nybegynder
22. februar 2004 - 18:15 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Billig, men god spille-Computer?

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en computer til mig på nettet? Jeg skal pimært bruge den til at spille Counter-Strike og Championship Manager 4 på, og den må max koste 3200 Kr... Og det er kun Selve copmuteren jeg skal have... altså uden skærm, mus, tastatur O.s.v. Jeg har selv surfet lidt rundt, men jeg er ikke så god til det der med computere... Det gør heller ikke noget hvis den er god til at afspille musik og film!
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 18:18 #1
http://www.mariendals.dk/custom/

her kan du selv sammemsætte en fyr :)
Avatar billede martinhp Nybegynder
22. februar 2004 - 18:20 #2
Ja, men som sagt så har jeg ikke forstand på computere, så jeg ved ikke havd de forskellige komponenter er :s
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 18:26 #3
kan du få en til at samle den?
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 18:30 #4
god lille sag http://www.midtdata.dk/asp/bestil/pcordre/pcer.asp?para=first

Men kan du få en til at samle den kan du spare den del
Avatar billede teddybear Nybegynder
22. februar 2004 - 21:30 #5
Prøv http://www.shg.dk pc systemer. De har systemer fra 2000 kr, de fleste medfølger tastatur, mus og højtalere
Avatar billede meinhoff Nybegynder
22. februar 2004 - 22:56 #6
Nu har jeg kigget lidt, og det er sgu svært at sammensætte en spillePC til den pris....men mit bedste bud (efter at ha kigget lidt hos SHG) må blive noget i stil med:

Bundkort: Abit,NF7, nforce2, AGPx8, LAN, LYD, Sokkel A    649,-
Cpu:       AMD, Barton XP 2500+, Sokkel A        589,-
DVD Rom:  LG Elec, GDR-8161BB, Hvid, DVDx16        239,-
Grafik:      Gigabyt, ATI Radeon 9600SE, 128mb, AGP    639,-
Harddisk: WD. 80GB - UDMA/100 - 7200rpm            499,-
Kabinet:  Q-Tec, Miditower 6058C-MD, Sort        219,-
Køler:    Spire, WisperRock IV, XP > 2800+        109,-
Ram:      ELIXIR, 256 mb PC-400 DDR3200            299,-

Total, incl. moms                      3242,-

Dog må jeg sige at harddisken ærger mig MEGET at måte skrive på....(man kan altid sige "aaahhh lige 100kr. mere så kan jeg få....)....her vil jeg sgu gerne sige 131kr. mere og så tag en 120GB udma133 Harddisk, Maxtor.

P.s Synes BESTEMT IKKE du skal gå på kompromis med bundkortet.

M.v.h

Per