Avatar billede curufinwe Nybegynder
22. februar 2004 - 17:19 Der er 14 kommentarer

counter-strike binding

hvilket program kan jeg bruge i cs til at binde med... sådan så jeg kun skal trykke på en knap og så har man købt rifel, skud, ammo og he

hvilket program???
Avatar billede hc-riis Nybegynder
22. februar 2004 - 19:23 #1
SxRxRnR's AutoScript v1.6 ... f.eks... søg efter det på google
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 19:24 #2
Du skal faktisk slet ikke bruge noget program du skal bare gå ind i en fil der hedder noget med "config" i cs mappen, men da det er lang tid siden jeg har spillet cs kan jeg ik helt huske de diverse kommandoer man kan lave om på/bruge...

Er sikker på at der kommer en CS-nørd til dette spørgsmål før eller senere.. og han vil kunne hjælpe dig..

Nu ved du det, det er config filen du skal have gang i ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2004 - 19:24 #3
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 19:25 #4
den åbner du med notesblok..
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 19:26 #5
Overlader resten til CS-Experterne herfra :)
Avatar billede hc-riis Nybegynder
22. februar 2004 - 19:28 #6
synes du ska bruge programmet jeg henviste til. Der er alle mulige binds. og nem at gå til. Den opretter binds'ne under controls menu'en. der er  f.eks et felt der står colt + armor + ammo - BIND ? så trykker du bare din bind knap der.
Avatar billede popsy Novice
22. februar 2004 - 21:41 #7
Åben notesblok, sæt følgende ind:

alias "equip" "primammo; secammo; vesthelm; defuser"

alias "restock" "primammo; secammo; vesthelm; defuser"

alias "gren" "hegren; flash; flash; sgren"

bind f1 "m4a1; ak47; equip"

bind F2 "galil; famas; equip"

bind F3 "restock"

bind F12 "gren"

bind F4 "mp5; equip"

Gem filen i C:\Programmer\Steam\SteamApps\din@mail.dk\counter-strike\cstrike som userconfig.cfg

Så køber du hhv. ak og colt med f1, famas og galil med f2. Begge med vest og hjelm + defuse.

F3 bruger du til at genfylde med, dvs når du ikke døde.

F4 køber du mp5 med efter samme mønster som ovenstående.

F12 køber alle granater.

Jeg har selv brugt denne guide til at lave det udfra:  http://ss4life.free.fr/SS4Life3/cs16_binds_us.htm
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 22:16 #8
Yes godt Popsy..

..vidste at man bare kunne gøre sådan :D

..var nemlig også den måde jeg brugte da jeg spillede CS ;)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
22. februar 2004 - 22:21 #9
Curufinwe..

jeg syntes nu ikke at du skal bruge det program John Stigers refererer til.. det er meget bedre det med config filen.. da der deri kan ændres meget mere end blot våbenfunktionerne ;)

Kender selvfølgelig ikke det program J.S. foreslår.. kan selvfølgelig være at det også kan meget  mere end som så...

..men i hvertfald så ved jeg at de fleste bruger config funktionen til alt sådan noget og var selv ret tilfreds med sådan som det hele kørte ved hjælp af den metode..

Du kan bl.a. også gå ind og konfigurere hvordan og med hvilke knapper du vil styre din mand osv. i config. filen ;)
Avatar billede curufinwe Nybegynder
23. februar 2004 - 16:51 #10
jeg har tænkt mig lige at kigge på programmet før jeg giver ponitne... jeg ved godt det med config filen.... så...
Avatar billede curufinwe Nybegynder
23. februar 2004 - 16:52 #11
jeg hat tænkt mig lige at kigge nærme på programmet før jeg giver point... viste godt det med config filen... der inden kan man nemlig også ændre en masse andre sjove ting... ;)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
23. februar 2004 - 18:47 #12
Hehe lyder næsten som et citat fra mig *GG* "der inde kan man nemlig også ændre en masse andre sjove ting" :)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
29. november 2004 - 10:24 #13
tid til at lukke? hvilken løsning valgte du?
Avatar billede popsy Novice
29. november 2004 - 10:37 #14
el-jacob> Brugeren er tilsyneladende blevet slettet, så spørgsmålet bliver ikke afsluttet :)