Avatar billede viuf Juniormester
22. februar 2004 - 14:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lindows 4.5

Har install Lindows 4.5 og har winxp også install.
Hvordan kan man få winxp til at boote op først ??.
Kan ikke gå på nettet med lindows (godt med xp). bruger lan og router men lindows kan ikke finde siderne. hvorfor??
Avatar billede vjacob Nybegynder
22. februar 2004 - 19:50 #1
prøv evt. en anden linux version.

du kan brænde Knoppix, se www.knoppix.org , på en cd, og boote fra den. dvs. linux loades kun i ram, fra cdrom'en, du behøver ikke installere noget.

så kan du se hvor nemt linux også kan være, den burde sætte dit netværk op automatisk, hvis du har en relativt ny computer, og dit netværks situation ikke er usædvanlig.

(vælg de finske servere, 3.3 på engelsk fx)
Avatar billede viuf Juniormester
23. februar 2004 - 16:21 #2
Da jeg har install. lindows, vil jeg meget gerne kunne boote først med winxp