Avatar billede pumatrolden Nybegynder
22. februar 2004 - 13:56 Der er 4 kommentarer

Problemer med reklamer

Hver gang jeg starter min computer og går på internettet starter den på en pornoside også selvom jeg laver det om ? Så kommer det bare igen når jeg starter computeren - hvad kan jeg gøre?

Også hvis man kigger i Fortrukne kommer der en masse porno-reklamer (spørg ikke hvor de er kommet fra) .. Har prøvet at slette dem fra fortrukne - men de kommer så snart jeg åbner computeren igen..

Efter ejg har fået disse problemer er computeren også begyndt at være virkelig langsom!

Hvad kan jeg gøre ?!
Avatar billede halifax Nybegynder
22. februar 2004 - 13:59 #1
Trojaner - brug HijackThis. Se www.spywarefri.dk  Der kommer snart eksperter på banen som kan hjælpe dig med log'en.  ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
22. februar 2004 - 14:02 #2
Eller - følg med i dette spm. Lidt af samme problem
http://www.eksperten.dk/spm/468249
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. februar 2004 - 21:58 #3
Kan varmt anbefale dig at følge "halifax's" råd, men synes du skulle lukke dette sprgsm. og i stedet oprette det i kategorien - Virus ;o)
Chancerne for den helt rigtige hjælp, er meget større der !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. marts 2004 - 01:25 #4
"pumatrolden" ?