Avatar billede wl-shadow Nybegynder
22. februar 2004 - 10:26 Der er 3 kommentarer

Findes der

Hejsa eksperter.
Jeg ville gerne høre om der findes nogle firewalls / router programmer der er ligner denne lidt http://www.clarkconnect.org/info/screenshots.html
men dog som er lavet til windows, den skal bruges i forbindelse med noget netcafe, så ejeren lettere kan finde rundt i det hele :-)
Håber i har nogle goe svar
På forhånd tak.
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
23. februar 2004 - 15:13 #1
Er der slet ikke nogen her der kan hjælpe lidt ??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
23. februar 2004 - 22:01 #2
hmm - er det ikke et program der skal køre på en PC der fungerer som router/firewall?? gætter på at hvis I har en firewall som er slags standalone-æske (eller hvad man nu siger) så er det bare et spørgsmål om at finde den rigtige (med gode mulighede rog overskueligt interface).
hvis det er en PC der laver arbejdet så bør den nok ikke lave meget andet på en netcafe - og så kan du vel lige så godt køre linux
men let at finde rundt i en sikker opsætning af en firewall  - det bliver det vist aldrig helt :-)
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
23. februar 2004 - 22:22 #3
Jow det er en standalone pc,, nu er det bare sådan at den pc er pakket så langt væk, at det tager 1 dag at få den frem igen :-)
Derfor vi gerne ville have fundet et som kunne bruges gennem en slags webinterface, ligesom feks clarkconnect som jeg selv bruger og er meget tilfreds med, man han vil ikke have linux på maskinen, og det er jo hans pc, men det er også ligemeget.
Men jeg synes bare ikke man kan finde noget til windows nogensteder.