Avatar billede sommeridk Nybegynder
22. februar 2004 - 09:43 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ny PC fra Dell

Jeg står og skal købe ny computer, og er faldet over et tilbud fra Dell. Derfor vil jeg høre jer, om tilbudet nu også er så godt som det ser ud til. Prøv at checke på: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/homepage_Q1_W3_dimen_4600_46005DA?c=dk&l=da&s=dhs

Komputeren skal "bare" bruges som en almindelig hjemmecomputer.
På forhånd tak,
Sommeridk
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 09:49 #1
Sådan set okay, men synes der er for lidt RAM og så er grafikkortet ikke et jeg selv ville tage
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 09:51 #2
1165 mere så får du et 128MB ATI Radeon 9800 Pro 8xAGP, dual monitor, TV-Out via S-Video og DVI med.

Mangler lige at kunne se hvilket bundbræt der er i
Avatar billede sommeridk Nybegynder
22. februar 2004 - 10:01 #3
512 MB RAM - skulle det virkelig ikke være nok?
Måske man kunne opgradere til 2x512 MB.
Men foreløbig tak ird  ;-)
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 10:04 #4
Jo det er fint nok :) Men kan kun se der er 256 med?
Kan du selv finde udaf hvilket motherboard der er med?
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 10:05 #5
akk ja jeg læste det forkert *G*

Der er 512 med :) Er ikke selv vild med disse færdig pakket maskiner, for man får som regl meget med man ikke skal bruge, men stadig betaler for :)

Kan du samle en selv eller få en til det
Avatar billede sommeridk Nybegynder
22. februar 2004 - 10:14 #6
Ha-ha ird.... jeg er sikker på at kunne splitte en, men samle en vil det vist knibe med.
Jeg har sendt en forespørgsel til Dell ang. hvilket "bundbræt" der er i; og jeg formoder de svarer mig.
Avatar billede far_mand Nybegynder
22. februar 2004 - 10:48 #7
Den her kunne også måske være noget?? :s
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?b=48704&cu=dkdhs&s=dkdhs&sbc=dkdhsftdhpdesktop1&v=d

Men istedet for at give en masse cash for 4 års On-Site-service, næste arbejdsdag!
Så marker denne 1 års afhentningsservice. og spar lidt :D
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 10:51 #8
Den har integreret grafikkort hvilket er ikke til en disse
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 14:18 #9
hallo
Avatar billede sommeridk Nybegynder
23. februar 2004 - 17:08 #10
Hallo ird - jeg har endnu ikke fået svar fra Dell mht. bundbræt!
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 17:10 #11
Cool du svare :)

Glæder mig til at høre hvad der skete :)
Avatar billede sommeridk Nybegynder
23. februar 2004 - 17:58 #12
Jeg lover dig ird, du skal blive den første jeg fortæller det....;-)
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 18:09 #13
Cool
Avatar billede sommeridk Nybegynder
24. februar 2004 - 10:13 #14
Nå irl, så er jeg tilbage. Ringede idag til Dell. Der forklarede en flink sælger, at Dells computere til salg i Europa blev samlet tre forskellige steder, og at der derfor kunne være forskel på hvilke bundkort der kom i. Han kunne dog fortælle, at der blev brugt Kingston RAM. Han anbefalede mig at købe en Dimension 8300. Så det var altså hvad jeg fik at rende med....
Avatar billede ird Praktikant
24. februar 2004 - 10:18 #15
Sikke en gang salgs crap *G*
Han må da kunne finde udaf hvilke produkter de sætter i deres maskiner!?
Ja, det ville jeg ikke være tilfreds med. Dette er også en af grundene til jeg ikke vil ofre en krone på DEll
Avatar billede sommeridk Nybegynder
24. februar 2004 - 10:43 #16
Ja, der er så sandelig check på bollen der hos Dell! jeg tror også godt jeg kan leve lidt med min gamle maskine...... måske sætte mig ind i, hvordan man bygger en selv. DK4 har haft udsendelser om hvordan, det så ikke så vanskeligt ud. Problemet er mere hvad der understøtter hvad, men det må forhandlerne jo vide.
Avatar billede ird Praktikant
24. februar 2004 - 16:38 #17
Ellers siger du bare til så skal jeg gøre det jeg kan for at hjælpe dig.
Avatar billede sommeridk Nybegynder
24. februar 2004 - 22:28 #18
Det var pænt af dig irl, tak for det. Jeg kommer tilbage hvis det brænder på!
Avatar billede ird Praktikant
25. februar 2004 - 18:35 #19
Lukker du her hvis du fik svar nok min ven :)
Tag bare point selv
Avatar billede sommeridk Nybegynder
25. februar 2004 - 22:10 #20
Jeg prøver at tildele dig pointene irl, men åbenbart forgæves. Jeg prøver igen....
ha' det pænt!
Avatar billede ird Praktikant
26. februar 2004 - 16:39 #21
du skal bare markere navnet i den lille boks i venstre side og trykke acceptere :)

Ha det selv godt :)
Avatar billede sommeridk Nybegynder
26. februar 2004 - 23:48 #22
så for f....., skulle det mon virkelig lykkes??