Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 02:49 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

hjælp til grafikort driver asus ati 9600 xt tv-out

mit kort går ned når jeg skal spille stører spil der bruger meget grafik det sker efter en halv time hvor den siger at der er sket en fejl i min vpu og jeg bliver nød til at genstarte er jeg køre men windows xp pro min com er en amd 3,2 atlhon og mit bundkort er asus av7600 er der ikke en der kan hjælpe den er helt ny
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 09:15 #1
Har du alle updates til windows
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 09:16 #2
Prøv evt at hente en nyere catelyst driver
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 09:16 #3
Avatar billede hundni Nybegynder
22. februar 2004 - 09:17 #4
prøv at gå ind på www.driverguiden.dk her kan du sikkert finde en nyere driver....
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 09:19 #5
Er jo ligesom smidt et svar til site til download :)
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 11:10 #6
jeg har prøvet at henten den nyste driver men det hjælp ikke
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 11:14 #7
har du alle updates til win?
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 11:48 #8
ja jeg har snakket med en der hvor jeg købt kortet han sage at der var problemer med direct x 9.0 b og at jeg skulle skift til direct x 9.0 a men hvordan skifter man om til 9.0 a
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 11:52 #9
?? Det har jeg ikke hørt før :)
Prøv lige at hente alle updates til windows og vend tilbage
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 11:55 #10
det har jeg lige gjort også har jeg installered catelyst driveren igen jeg prøver lige om det virker
Avatar billede Meggel Novice
22. februar 2004 - 11:56 #11
oki.. det vil jeg sq også prøve.. jeg har også købt samme bundkort og gfx.. jeg skulle selv lige til at spørg.. :D
Avatar billede Meggel Novice
22. februar 2004 - 12:10 #12
det skal så lige siges at du ikke kan afinstaller directx.. ARHH.. du skal geninstaller windows for det..
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 12:50 #13
ok men har du også samme problem har du også købt gemmen shg. jeg kan stadig ikke få det til at virke
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 12:52 #14
har du prøvet at fjerne alt på kortet via enhedsorienteringen og geninstallere det
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 12:56 #15
jeg skal ja det virker ikke der sker det samme om jeg henter ati driver eller jeg henter en driver på asus hjemme side så  går den ned efter en halv time
Avatar billede Meggel Novice
22. februar 2004 - 13:06 #16
altså jeg tror mit det virker nu.. jeg har lige geninstaller windows og installer det directx 9.0a    nu kan jeg da kører openGL i cs
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 13:08 #17
ok det har jeg heletiden kunne med den går ned i cs og i alle andre spil efter en halv time jeg har installered windows om 4 gang nu gider jeg snart ikke mere
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 13:09 #18
Opretter:
Prøv at indsætte denne sti... Start>kør>SFC /scannow og hav din xp cd i drevet mens du gør det, Husk mellemrummet mellem SFC /scannow    Dette gendanner evt tabte filer
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
22. februar 2004 - 13:12 #19
Jeg har også hørt om denne directX problematik før
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 13:15 #20
jeg har en engelsk ver. hvad skriver jeg så
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 13:19 #21
jeg fandt ud af det men det hjalp ikke
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 13:20 #22
har du allerede kørt en SFC /scannow??????
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 13:22 #23
ja
Avatar billede Meggel Novice
22. februar 2004 - 13:24 #24
altså det jeg gjorde var at geninstaller windows og instaler directx 9.0a istedenfor 9.0b
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 13:24 #25
Det var vist rekord så *G*
Tager normalt et stykketid. Prøv at afinstallere skidtet og geninstallere det...ellers kunne du prøve med en repair...

du gør sådan når du formatere og installere ikke??

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair

Meget vigtigt du ikke er koblet på nettet når du gør det
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 13:28 #26
ok jeg prver af geninstaller lortet
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 13:29 #27
Husk at følge den anvisning jeg lige smed ellers får du sikkert virus ind
Avatar billede ird Praktikant
22. februar 2004 - 17:41 #28
Håber du lige smider feedback når du få styr på det
Avatar billede kivon Nybegynder
22. februar 2004 - 21:20 #29
jeg tror at jeg har fådet styr på det nu jeg geninstallede og så installede jeg drictx 9.0a og så asus nydste driver jeg prøvet føst at installere catelyst driver men da gjore den det samme også prøvet jeg med asus driveren og den er ikke gådet ned i nu
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 13:39 #30
husk at lukke her så