Avatar billede basilmus Nybegynder
21. februar 2004 - 20:54 Der er 1 kommentar

Activesync problemer med Adressebook i outlook Express

Hjæææææælp

Jeg har en Ipaq 3630 med Navmann 3000, TT 2.24 og kører Activesync 3.7.1 via USB porten.

Mit problem er at jeg ikke kan få Activesync til at sync mine adressekontakter fra Outlook Express 6.0. !! Jeg har kunne gøre dette tidligere, men måtte ominstallere Ipaq'en da den gik ned hele tiden. Når jeg opretter et nyt partnerskab, sætter jeg flueben i at den skal sync mine adresser, men når jeg siger OK forsvinder mit flueben og kan ikke sættes igen??

Det eneste den sync'er er filer og ikke andet, Hvordan får jeg den til at sync mine adresser ??

Tak
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
22. februar 2004 - 15:44 #1
Du skal bruge Outlook og ikke Outlook Express. Outlook følger med iPAQ-serien på en CD-ROM med licens og det hele.
Du kan importere dit adresse-kartotek fra Express til Outlook.