Avatar billede trs Nybegynder
30. januar 2001 - 10:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Genveje på skrivebordet mangler

Hver gang jeg starter min pc op mangler jeg 5-6 genveje på skrivebordet. Når jeg så vælger arranger ikoner efter navn kommer de frem. Men hvorfor ikke med det samme???????
Avatar billede trs Nybegynder
30. januar 2001 - 10:29 #1
Jeg skal lige sig at det ikke er alle genveje der mangler!
Avatar billede hope Nybegynder
30. januar 2001 - 10:45 #2
Det er fordi de er kommet for langt ud på skærmen
Avatar billede hope Nybegynder
30. januar 2001 - 10:46 #3
Jeg kan ikke sige præcis hvad du skal gøre ved det, men prøv arranger automatisk. Det hjalp ved mig.
Avatar billede hope Nybegynder
30. januar 2001 - 10:46 #4
Ellers er det vel ikke meget bare lige og højreklikke - vel? Men pisse irriterende er det sq!
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2001 - 10:58 #5
Har du haft skærmen oppe i en  større opløsning, også kan iconerne ikke finde sig til rette herefter.
Avatar billede trs Nybegynder
30. januar 2001 - 15:08 #6
Jeg opdager lige at jeg kan se dem lige når skrivebordet kommer frem, men så forsvinder de nå den er færdig med at indlæse....???
Avatar billede mettle Nybegynder
30. januar 2001 - 22:47 #7
Du har ikke et eller andet \'smart\' program til at sørge for at dine ikoner bliver på plads... vel?

Eksempelvis avancerede grafikkort kan have en funktion til at gemme ikonernes placering i fald at windows glemmer dem (det sker nogle gange for mig).
Hvis dit grafikkorts software så har gemt ikonernes placering da du havde en større opløsning kan den komme til at smide den udenfor vinduet af dit skrivebord ved en automatisk genetablering af ikonerne.
Avatar billede mettle Nybegynder
30. januar 2001 - 22:49 #8
...Vel og mærke hvis du siden har skiftet til en mindre opløsning....
Prøv evt. inden du \'arrangerer automatisk\' at sætte din opløsning op og se \'hvor langt ude\' iokonerne ligger....
Avatar billede trs Nybegynder
01. februar 2001 - 14:05 #9
mettle>> Det jhar jeg prøvet, det hjalp ikke
Avatar billede mettle Nybegynder
01. februar 2001 - 14:48 #10
Så er jeg blank....
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2001 - 13:04 #11
Trs prøv at droppe dette at vise skrivebordet som webside, og se så hvad der sker ;o)
Avatar billede trs Nybegynder
02. februar 2001 - 14:06 #12
kharder>> Niks det hjælper heller ikke!!!!
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2001 - 17:02 #13
Husk også at ophæve arrenger automatisk!
Avatar billede deftonez Nybegynder
05. februar 2001 - 07:19 #14
Fjern pilen ude for \"arranger automatisk\", så virker det! :)
Avatar billede trs Nybegynder
05. februar 2001 - 08:33 #15
Kharder>> hmmm, jeg ved ikke nøjagtig hvad der gjorde det, men her til morgen er det iorden!!
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 10:48 #16
Fint ;o)