Avatar billede trick Nybegynder
20. februar 2004 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Optage fra mikrofon

Hej der kan man i Director optage lyd via sin mic. Og ent gemme det som et eksterne cast?

I første omgang er jeg tilfreds med et Ja eller Nej men vil naturligvis sætte pris på hvis der evt. er et lille eksempel med eller et link til et eksempel.

trick c;)
Avatar billede kodak Mester
20. februar 2004 - 14:00 #1
lav en genvej på skriveborde som linker til C:\WINDOWS\System32\sndrec32.exe vis det er det du mener.
Avatar billede trick Nybegynder
20. februar 2004 - 15:04 #2
Nej ikke helt men at lave et lille record oblekt i et derictor program der skal udvikles, hvor man har mulighed for at optage via sin mic. og gemme det i programmet, det skal både virke til mac og pc. Så mit spørglsmål er bare om man kan lave en sådan funktion i Derictor, har arbejdet med at recorde deleaf en lyd fil i derictor, men kan man øre det via sin mic?

trick c;)
Avatar billede blim Nybegynder
22. februar 2004 - 08:29 #3
Det kan godt lade sig gøre... jeg har gjort det :)
du kan finde flere xtra's til dette formål (jeg ved ikke om de er shockwave-safe så jeg ved ikke om du kan bruge dem i dine movies på nettet).

her er et ihvertfald :
http://www.virtualsoftware.com/ProdPage.cfm?ProdID=1604

her er nogle gratis :
http://www.l-o-l.org/m04/m04_beta_0.3.exe
http://znc.ctrlaltdel.org/znc_1.01.exe

mvh
Blim
Avatar billede trick Nybegynder
23. februar 2004 - 09:24 #4
Det siger jeg mange tak for...

Trick ;o)