Avatar billede anders321 Nybegynder
19. februar 2004 - 22:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB nøgle

Hej!
Jeg har næsten lige fået en USB nøgle på 128 mb.
Den virker til alle computere pånær min bærbare..
en af mine venner købte en bærbar magen til min.
Vi fik dem udleveret med alt installeret -identiske.
Nu kommer det underlig.. min vens bærbare og min stationære pc accepterer nøglen. Min bærbare vil ikke.. hvis jeg tager nøglen ind og ud af USB'en mange gange virker det ca. 1 ud af 100 gange.. alle 3 computere har win. xp og er opdatede.
Plzz hjælp mig med at få den latterlige nøgle til at virke på min bærbare..

på forhånd tak
Avatar billede hettelade Nybegynder
19. februar 2004 - 22:39 #1
Det lyder som om USB porten på din bærbar er "syg".
Kan du få andet usb udstyr til at virke på den?

//Mike
Avatar billede kentm Nybegynder
19. februar 2004 - 22:47 #2
tag og slette din usb port fra enhedshåndtering, og lad win xp indstall den forfra, det burde hjælpe :-)
Avatar billede anders321 Nybegynder
22. februar 2004 - 21:20 #3
Jeg ved ikke lige så meget om det med at slette og geninstallere hardware...  jeg har ikke win xp cd'en pga. det er en comp jeg har købt gennem min skole til skolearbejdet.. og skolens it-nørd er et fjols...
Avatar billede anders321 Nybegynder
25. februar 2004 - 20:49 #4
Jeg har prøvet med andre USB ting.. det virker fint på min bærbare.. men kan man slette og geninstallere USB porten uden at have CD'en??
Avatar billede miw Nybegynder
28. februar 2004 - 10:55 #5
Det skulle kunne lade sig gøre, alt efter installationen. Prøv dig frem og hvis det ikke virker, så riv skolens "it-nørd" rundt i skægget. Han er der for at hjælpe dig, ikke for at spille smart!
Avatar billede kentm Nybegynder
08. april 2004 - 12:36 #6
skal denne tråd ikke snart lukkes ?
Avatar billede anders321 Nybegynder
06. august 2004 - 14:11 #7
Jeg har endlig fået min pc til at virke..
Det endte med at det meste af driverne ikke virkede hvorefter jeg gik til skolens it-nørd igen. det viste sig at det var hele mit motherboardog lidt andet hardware der vargået i stykker.
Men tak til alle dem der gad at gøre sig et forsøg på at hjælpe mig:)