Avatar billede grillkylling Nybegynder
19. februar 2004 - 17:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Finde en persons begravelsestidspunkt

Hej.

Jeg kender en som er død, men jeg ved ikke hvodan jeg finder ud af hvornår han skal begraves, jeg kan ikke lige få mig til at ringe til hans familie og spørge.

Nogen som ved hvordan man kan finde ud af sådan noget?
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 17:18 #1
Ring til den givne kirke evt
Avatar billede exp Juniormester
19. februar 2004 - 17:42 #2
Meget godt bud.

Men der er ikke noget galt i at ringe, og spørge hvornår bisættelsen finder sted. Du viser jo de pårørende, at du vil vise vedkommende din sidste respekt.
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 17:48 #3
100% enig :)
Men havde selv samme problem da jeg var ung (dengang man lavede ild med to sten) *G*

Og der ringede jeg til kirker der skulle holdes i
Avatar billede grillkylling Nybegynder
19. februar 2004 - 18:17 #4
Er nu ikke speciel ung (29) Men prøver kirkerne først, og lykkedes det ikke prøver jeg exp`s forslag, smid lige svar så i kan få point.
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 18:19 #5
ellers tak :) har point nok
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 19:06 #6
Du kunne også prøve en af blomsterhandlerne i byen, de plejer også at vide det.
Avatar billede exp Juniormester
20. februar 2004 - 11:58 #7
Keep 'em ;-)
Avatar billede grillkylling Nybegynder
24. februar 2004 - 18:59 #8
ok. tak alle, lukker så spørgsmålet