Avatar billede cybershah Nybegynder
19. februar 2004 - 12:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

den mest brugervenlig web-design program

Jeg leder efter en nem og effektiv program til at lave hjemmesider med. Vil forære mange points til den bedste bud.

på forhånd tak.
Avatar billede gano707 Nybegynder
19. februar 2004 - 12:39 #1
DreamWeaver MX med masser af lækre features, - Det ultimative værktøj. I starten kan det godt virke en lille smule uoverskueligt, men fat mod, der er masser af hjælp at hente, både her samt på Macromedia's hjemmeside:

http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/productinfo/tutorials/

..hvor der også er nogle gode tuturials. Jeg kan kun anbefale DreamWeaver MX
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 12:42 #2
MicroSoft Frontpage Er Klart den Bedste.. Eller Notepad ( HTML CODER - www.HTML.Dk )
Du kan faktisk endra bruge Word  til at lave hjemmesider med...hvis du er meget nye til det...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. februar 2004 - 13:59 #3
Det nemmeste er helt klar Microsoft Frontpage.

Du kan både lave hjemmesider i designvisning, hvor det at lave hjemmesider er som en leg. Når du bliver mere øvet, kan du også rette/skrive selv i html.

Guide:
http://www.biblo.dk/guider/frontpage_guide.htm

Bøger:
http://www.html.dk/books/frontpage/
Avatar billede gano707 Nybegynder
19. februar 2004 - 14:33 #4
tomb3: De to visningsmuligheder findes og¨så i DreamWeaver MX, plus at der samtidig er en kombination af de 2, således man at imens man flytter sine elementer rundt på skærmen, kan holde øje med hvad der sker med HTML-koden, - og vice versa...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. februar 2004 - 15:00 #5
Kan du også i FP :)

Har aldrig selv brugt DreamWeaver, men ved at FP er lige til at gå tli for nybegyndere.
Avatar billede gano707 Nybegynder
19. februar 2004 - 16:10 #6
tomb3:

ok, jeg syns' bare FP er forfærdelig.. Jeg skal ærligt indrømme at jeg på ingen måde synes FP er lige til at gå til.. jeg ville begynde at tude hvis jeg blev bedt om at opbygge et site i FP.

..men sådan er vi jo nok så forskellige, det er nok en smagssag!
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 16:19 #7
Frontpage (FP) er meget nemt at gå til...det er jo næsten ligesom Word.. Cybershah hvis du skal have hjælp til at bruge FP ...så bare sige til.... Dhil er klar til at lære dig nogen af det grundlæggende Ting :)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. februar 2004 - 16:31 #8
Som du dog kan dhil ;)
Avatar billede cybershah Nybegynder
19. februar 2004 - 23:09 #9
altså det med html koder osv har jeg styr på. det er ikke første gang jeg laver hjemmesider, men har bare været væk fra IT-verdenen i lang tid og ville høre om de nye programmer. ærlig talt synes jeg selv at FP er udmærket, dog alt for simpel. jeg synes meget godt om dreamweaver og det var faktisk det jeg ledte efter. jeg vil nemlig gerne udvide min viden i at lave hjemmesider og da jeg ikke helt betragter mig selv som en nybegynder, ser jeg dreamweaver som en alletiders mulighed. tusind tak for hjælpen til jer allesammen, men jeg tror nu i ved hvem får de 200 points. og undskyld for en ret forsinket svar, har været på arbejde!!!!
Avatar billede gano707 Nybegynder
20. februar 2004 - 10:53 #10
cybershah: Thanx, Go' week!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
20. februar 2004 - 12:01 #11
Heh så nu er FP kun til nybegyndere og Dreamweaver til profesionelle?
Du siger FP ikke kan nok, hvad er det FP ikke kan? Da du kan htmlkoder, kan du vel alt? Vil du lære noget nyt, skulle du måske se på ASP/PHP..
Avatar billede gano707 Nybegynder
20. februar 2004 - 14:14 #12
ik' så grumpy tomb..  ;o)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
20. februar 2004 - 14:38 #13
Hehe kunne ikke lade vær ;)
Synes det var lidt lame sagt...
Avatar billede Athlass Nybegynder
11. november 2010 - 10:39 #14
Det best brugervenlig web design program er Joomla cms system, det kan klar alle slags opgaver og database, men grafiken skal man selv justerer efter sin egen målgroup.

for at se selv den best CMS program alle hel verden, du kan check google.com/trends

her et links: http://www.google.com/trends?q=joomla%2C+drupal%2C+typo3