Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
19. februar 2004 - 12:24 Der er 2 kommentarer

vedr videresendelse af email.

Når jeg videresender mails, der har vedhæftede filer, så videresendes de vedhæftede filer ikke. Problemet opstod i december, men jeg ved ikke om det er relateret til nogle ændringer vedr. eksempelvis firewall. Det underlige er, at i "sendt post" anføres mailen med den vedhæftede fil, men modtageren får den bare ikke.

Derimod kan jeg godt gemme den vedhæftede fil på c-drevet, lave en ny mail, og sende den, så kommer den vedhæftede fil med frem. Har du nogen anelse om hvad der kan være baggrunden for dette problem?

MVH
Anders
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. februar 2004 - 13:54 #1
Hvis du har et AV prg. som skanner udgående mail, så kan det godt være det som er problemet. Så skal du bare lige ind og sige, at det ikke længere skal skanne de udgående mail - kun de indgående.
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
19. februar 2004 - 14:09 #2
Jeg kører en mcafee groupshield, men har tjekket om det er det der er problemet det er det desværre ikke.