Avatar billede mozedennis Nybegynder
29. januar 2001 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en .OST fil

På mit arbejde blev der på mystisk vis, slettet nogle profiler.
Efter vi fik dem op at køre igen, skete der det, af den spurte efter
En .OST fil når brugeren åbnede outlook.
Hvad er en OST fil, hvad bruges den til, og hvor skal den ligge..
På forhånd tak for hjælpen….
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. januar 2001 - 22:34 #1
MS Exchange/Outlook Offline File

Avatar billede tlaursen Nybegynder
29. januar 2001 - 22:35 #2
*.OST filen er en Offline fil, der ligger på din lokale maskine. Bruges typisk i forbindelse med en bærbar computer. Hvis du under installation af Outlook bliver spurgt om tager computeren med på rejse, og svarer ja, vil der blive genereret en ost-fil.
Avatar billede kotelet Nybegynder
29. januar 2001 - 22:42 #3
Det er satans med de skide oste ... det lugter langt væk gør det!
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2001 - 13:15 #4
Oste lugter  -  men kotelet kan da oxo stinke fælt!
Avatar billede mozedennis Nybegynder
30. januar 2001 - 21:21 #5
tak for svaret...
jeg har lige et spørsmøl mere, angående ost filen
men jeg opretter et nyt spørsmål, så du/I kan
få nogle flere point...