Avatar billede wildpuppet Nybegynder
29. januar 2001 - 22:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tv-out hjælp mig please

hej det er brian jeg ville høre om der er noget man kan gøre jeg vil gerne kunne se alle mine film på fjernsyn og jeg har et mpeg card dx3 fra creative men det kan jo kun tag mpeg filer og alle mine film er i avi  eller asf divx jeg har desværre lige købt et geforce 2 gts ikk desværre det er kanon godt kort men der er ik tv-out i så er der andet jeg kan gøre så jeg kan se de filer avi og asf i fjersynet please help
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. januar 2001 - 22:23 #1
køb at add-on kort, det er det eneste du kan gøre !
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. januar 2001 - 22:24 #2
De er ikke særlige dyre og hvis du ikke vil skifte med dit GeForce og et TV-Out kort, SKAL det jo være et add-on kort .... så du kan bruge GeForce kortet samtidigt !

Det er lige gyldigt hvilket format dine film er i !!
Avatar billede msmows Nybegynder
29. januar 2001 - 23:11 #3
Hvilket grafikkort har du? Matrox tilbyder f.eks. en enkel udbygning der giver tv-out.
Avatar billede souledge Nybegynder
30. januar 2001 - 02:35 #4
msmows > Hvilket grafikkort har du?

*snork*
læs spørgsmålet inden du begynder at udfolde din filosofiske viden!
Avatar billede wildpuppet Nybegynder
30. januar 2001 - 10:09 #5
hvad er et add on kort er det et tv card eller hvad hvor kan jeg køber det
Avatar billede wildpuppet Nybegynder
30. januar 2001 - 16:46 #6
man kan ikk få add on kort til creative jeg har lige snakket med creative labs desværre lort!!!!!
Avatar billede souledge Nybegynder
30. januar 2001 - 18:02 #7
Måske skulle du have købt en TV-Out model istedet for et almindeligt.......
Jeg vil naturligvis gerne bytte mit Diamond Viper 550 TNT 16 MB AGP med TV-Out, for dit GeForce...hehe!
Avatar billede chefen Nybegynder
06. februar 2001 - 16:00 #8
Mit problem er lign. Jeg har lige købt et geforce 2MX m. TV-out. Der er både S-VHS udgang og almindelig video udgang (Phonostik)
Jeg har ikke noget S-VHS stik på mit TV men kan det ikke lade sig gøre alligevel?
Avatar billede msmows Nybegynder
15. februar 2001 - 10:39 #9
>>> souledge  hvad med om du lige nærlæste spørgsmålet inden du ......