Avatar billede bomm Nybegynder
29. januar 2001 - 22:12 Der er 10 kommentarer

Indkøbsforening/kæde

Hej

Jeg har længe gået med en  ide om at komme med i en indkøbsforening/kæde
eller være med til at lave en selv sammen med 3 til 10 IT - Televirksomheder
i Danmark er der evt. nogle her i gruppen der vil være med til at kigge på
om det kunne være en fordel for jer/os.

I kan se lidt om hvem VS Data er på www.vsdata.dk

Venlig hilsen

Thomas V. Bomm
thomas@vsdata.dk
VS Data
Tlf. 74626052

Avatar billede janomel Nybegynder
21. marts 2001 - 22:41 #1
Hej Thomas.

Ideen lyder godt. Men er det for at opnå billiger vare/mængde rabatter?.

Med venlig hilsen

Jan Nielsen
Avatar billede ricky Nybegynder
21. marts 2001 - 23:24 #2
Hej Thomas,
du er nødt til at skrive lidt mere om hvad det er du ønsker.
/Ricky
Avatar billede bomm Nybegynder
22. marts 2001 - 08:30 #3
Min ide er at vi er evt. 10 virksomheder i Danmark som har hvert vores område som vi er gode i eks. til Navision økonomisystemer, Exchange server, Internet osv. Så vi kan hjælpe hinanden med de opgaver som vi ikke selv kan klare. Vi kan markedsføre os under et navn.

Nå jeg vender tilbage der er jo kunder der skal besøges, jeg skal nok skrive mere i løbet af ugen.

Med venlig hilsen

Thomas V. Bomm
Avatar billede janomel Nybegynder
03. april 2001 - 19:09 #4
Hej Thomas

Jeg lægger 500 point mere i pujlen

Med Venlig Hilsen

Jan Nielsen
Avatar billede gephion Nybegynder
12. december 2001 - 19:06 #5
Hej Thomas.

Du mener på et \"service orienteret\" samarbejde?
Avatar billede bomm Nybegynder
12. december 2001 - 19:28 #6
Ja

Men også evt. programmering af software og fælles kurser. Der er mange ting hvor man kan hjælpe hinanden. Det kunne også være kunder med afdelinger rundt omkring i landet som man bedre kunne yde en services til.
Avatar billede gephion Nybegynder
01. januar 2002 - 20:13 #7
Ideen er såmænd god nok,jeg tror bare det ville bliv svært at \"administrere\" det i praksis...

Har du gjort dig nogle tanker om mht selve udførelsen?
Avatar billede gephion Nybegynder
10. januar 2002 - 23:01 #8
ellers har jeg en lille \"kinky\" ide :)
Avatar billede bomm Nybegynder
11. januar 2002 - 07:46 #9
Det har jeg også. Vi har lavet et Intranet med bla. et debitor modul og time/sag styring dette køre sammen ved vores internet side hvor vi har et kunde system hvor kunder kan se faktura og div. opgaver.

Det skal næsten ses skriv din e-mail så kan jeg vise dig det.

Hilsen

Thomas V. Bomm
VS Data Aps
Avatar billede gephion Nybegynder
11. januar 2002 - 12:37 #10
brug denne her, gephion@yahoo.dk :)

Men din ide lyder sådan rimeligt i samme boldgade som min, måske bare lidt simplere ehehe