Avatar billede unsigned Nybegynder
18. februar 2004 - 23:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man sin egen 'siden kan ikke vises' side

Hvordan laver man sin egen 'siden kan ikke vises' side? Jeg har lavet html siden.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. februar 2004 - 23:58 #1
Du kan vel bare kopiere kilde koden? *S*
Avatar billede schaefner Juniormester
19. februar 2004 - 00:06 #2
Avatar billede unsigned Nybegynder
19. februar 2004 - 00:10 #3
-> miss-g Så nemt er det ikke. Siden skal måske hedde noget specielt, ligge et specielt sted på harddisken eller noget andet.
Avatar billede unsigned Nybegynder
19. februar 2004 - 00:19 #4
-> schaefner Det link du har smidt, er til en apache server. Sådan en har jeg ikke på min maskine. Jeg har søgt efter en htaccess fil, men sådan en har jeg heller ikke på min maskine (win 2000).
Avatar billede discowarp9 Nybegynder
19. februar 2004 - 01:07 #5
Åben startmenuen og vælg kør -> inetmgr. Vælg fanebladet custom errors og find den fejl du vil have erstattet fejlsiden får.
Avatar billede unsigned Nybegynder
19. februar 2004 - 01:30 #6
-> discowarp9 Når jeg klikker start -> kør, og taster inetmgr, svarer maskinen med: Filen 'inetmgr' blev ikke fundet osv osv. Jeg har søgt på 'inetmgr' på drev C, og der ligger en fil, der hedder inetmgr.exe. Men når jeg dobbeltklikker på den, så kommer der en fejlmeddelelse:
C:\WINNT\system32\Inetsrv\iis.mcs kunne ikke findes