Avatar billede bterp Nybegynder
18. februar 2004 - 19:29 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Installation af WinXP.

Jeg har lige delt min HDD op i 2 partitioner og har installeret winXP på drev c. Jeg vil imidlertid gerne have slettet den nuværende XP version installere på ny. Jeg har prøvet, men hvis jeg prøver at installere får jeg kun mulighed for at reparere og opdatere (måske også andre muligheder, det husker jeg ikke). Det skal nævnes at jeg har lagt det data der ikke må slettes på mit d drev. Hvordan slipper jeg bedst muligt ud af dette?
Avatar billede peet-49 Novice
18. februar 2004 - 19:33 #1
Når du får muligheden for R nummer to, trykker du på ESC, der kan du slette (L) og oprette partitioner (O)
Avatar billede hcma Novice
18. februar 2004 - 19:36 #2
Avatar billede bterp Nybegynder
18. februar 2004 - 20:58 #3
Peet49: Er det så muligt at sætte XP på c drevet uden at det får nogen indflydelse på d-drevet, uden at slette data på dette drev, og geninstallere. Jeg kan vel ikke ændre en en partition uden at det går ud over den anden?
Avatar billede peet-49 Novice
18. februar 2004 - 21:05 #4
Det berører ikke det andet drev.
Avatar billede peet-49 Novice
18. februar 2004 - 21:06 #5
D.v.s du kan slette c-drevet og oprette det igen.
Avatar billede schristensen Praktikant
18. februar 2004 - 21:19 #6
Bliver du ikke præsenteret med muligheden for at erstatte den eksisterende XP-installation?? Det mener jeg da man plejer!
Avatar billede hcma Novice
18. februar 2004 - 21:35 #7
bterp>>>  har du ikke læst den vejledning jeg har lagt op? svarene på dine spørgsmål ligger deri.
Avatar billede bterp Nybegynder
18. februar 2004 - 21:37 #8
catbody: Nej, jeg har ikke fået den læst endnu, men vil da gøre det med det samme.
Avatar billede peet-49 Novice
18. februar 2004 - 21:51 #9
catbody>mener du ikke, jeg er kvalifiseret til, at svare??
Avatar billede hcma Novice
18. februar 2004 - 21:56 #10
peet49 >>  jo, selvfølgelig, men det kunne jo have sparet bterp for tid og tvivl, hvis vejledningen var gennemlæst. Og jeg har uoploaded vejledningen til fri afbenyttelse. Det hele står samlet, så det burde være nemt at gå til.
Avatar billede peet-49 Novice
18. februar 2004 - 22:10 #11
OK-det er da også en god side.
Avatar billede bterp Nybegynder
25. februar 2004 - 19:37 #12
JA det er en meget go og nyttig side.
Tak for hjælpen.
Hvordan giver jeg point til både peet49 og catbody?
Avatar billede hcma Novice
25. februar 2004 - 19:53 #13
du bedes Catbody om at lægge et svar. Odet gør jeg så her.