Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
18. februar 2004 - 17:08 Der er 3 kommentarer

kan jeg sætte password på en mapp

Hej,hvis nu jeg har en computer som andre har adgang til, og gerne vil beskytte nogle personlige ting jeg har på computeren. Jeg ved jo at man kan sætte password på i excell, men kan man feks. også gøre det på en hel mappe, og evt. også i word.
Avatar billede bredker Nybegynder
18. februar 2004 - 17:12 #1
H-klip på mappen og vælg deling , så kan du
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
18. februar 2004 - 17:52 #2
hm.. har lige kigget, for at jeg kan bruge det til noget bliver du lige nød til at smide en kort vejledning. Jeg kører ikke netværk, det er kun mig og min computer, så det jeg mener er at der altså er andre der sidder ved min computer engang i mellem.
Avatar billede henninga Novice
18. februar 2004 - 20:48 #3
Hvilket styresystem ??  95/98/2000/XP ?