Avatar billede pva Nybegynder
18. februar 2004 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Postkort script; søger 'ASP haj'

Hej

Jeg leder efter kode til opbygning af et postkort-system. Altså hvor brugere kan sende postkort ud.

Evt. funtioner kunne være:
- vælg evt. kategori
- udvælg postkort - thumbnail
- vælge modtager, navn og mail
- skrive afsender, navn og mail
- skrive overskrift
- skirve tekst
- preview inden kortet skal sendes
- postkort ligges i database
- link til postkortet sendes til modtager
- evt. hvis I har gode idéer

Disse ting er fundet på http://guleroden.dk/postkort.asp som jeg synes er kanon god. Så jeg håber da også at mit system kommer til at ligne eller have samme funktioner.

Jeg har været på jagt efter scripts, men det går ikke så godt. Jeg har fundet et, som jeg troede var lige til at gå til, men sådan gik det ikke. Måske kan I se jer ud af det: http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=49

Jeg ved ikke hvor meget sådan et spørgsmål er hver, men vi starter med 60point(svær) vi må se om der skal flere point på bordet.

Glæder mig til at se jeres svar.
Avatar billede perj Nybegynder
18. februar 2004 - 15:24 #1
Jeg er absolut ikke ASP haj, men her er et script.
http://www.gruvsjo.com/main.asp?cat=script&ucat=asp&viewID=90
Avatar billede pva Nybegynder
18. februar 2004 - 15:37 #2
Nu er jeg hellere ikke selv nogle haj, jeg kender faktisk ikke meget til ASP(lidt). Men desværre står hans kommentar på svensk. Jeg prøver lige at kigge på det, ellers ser det også fint ud på previewet.
Avatar billede perj Nybegynder
19. februar 2004 - 11:22 #3
Det er altså en dame der har lavet sitet:-)