Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
18. februar 2004 - 09:02 Der er 15 kommentarer

Hvad betyder disse filer?

Hi all..
jeg har nogle filer jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til at læse dem i!
IMG-fil.
SUB-fil.
CCD-fil.
hvilket program skal bruge til at læse dem i?
Venlighilsen Tobias
Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
18. februar 2004 - 09:08 #1
jeg ved ikke hvilke filer det er, jeg læste bare om de filer!
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 09:08 #2
IMG-----------Bitmap graphics -Ventura Publisher - GEM Paint-
CCD-----------http://filext.com/detaillist.php?extdetail=CCD
SUB-----------http://filext.com/detaillist.php?extdetail=SUB&Submit3=Go%21
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 09:09 #3
det var et svar
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 09:10 #4
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
og denne har du også brug for *G*
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2004 - 09:11 #5
Du skal bruge CloneCD til at åbne dem. Der er sikkert tale om en backup af en eller anden form for cd - ved du havd den skulle indeholde?
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
18. februar 2004 - 09:48 #6
udover IMG er Image og ikke et bitmap billede så er det korrekt.. Normalt bruges .IMG som Image af en CD dvs ISO fil.
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 09:51 #7
IMG-----------Bitmap graphics -Ventura Publisher - GEM Paint-
Du mener altså det ikke passer???
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 09:54 #8
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2004 - 09:56 #9
Ird>> Prøv at læse dit eget link: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=CCD Der står netop at CCD-formatet "Contains information about the logical structure of the CD. The .CCD file is an ASCII text file. It is used in conjunction with the .IMG and .SUB files of the same rootname."

Høm, høm, Høm ;o)
Avatar billede ird Praktikant
18. februar 2004 - 10:01 #10
Derfor er IMG da stadig Bitmap Graphic
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2004 - 10:37 #11
Ja, men ikke i denne sammenhæng ;o)
Avatar billede cerb Nybegynder
18. februar 2004 - 15:55 #12
evt en admin der skulle se på denne bruger, han har da pænt mange spørgsmål åbne
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2004 - 18:09 #13
Jacob>> Det skal jeg nok ;o)

Marenmalkeco>> Som Jacob nævner har du en del spørgsmål åbne. Det kan ikke være rigtigt at dem der har hjulpet dig ikke bliver belønnet. Få afsluttet de spørgsmål og delt point ud til dem der har fortjent dem.

FCS/Coadmin
Avatar billede cerb Nybegynder
18. februar 2004 - 21:56 #14
Rart at se ;D
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 08:23 #15
Kommentar: ird