Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
18. februar 2004 - 08:24 Der er 6 kommentarer

split en fil på ca1,1 GB?

Hi alle!
Jeg har en finl på 1,1GB som jeg gerne vil have brandt ud! hvordan gør jeg det, det kan jo ikke være på en cd, så jeg må spiltte den, har i et godt program ? send mig gerne et DIREKTE link!

Venlig Hilsen Tobias
Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
18. februar 2004 - 08:25 #1
UNdskyld:
Hi alle!
Jeg har en fil på 1,1GB som jeg gerne vil have brandt ud! hvordan gør jeg det, det kan jo ikke være på en cd, så jeg må spiltte den, har i et godt program ? send mig gerne et DIREKTE link!

Venlig Hilsen Tobias
Avatar billede photop Nybegynder
18. februar 2004 - 08:30 #2
http://tdconline.tucows.com/splitters_default.html

Her har du i hvert fald et par at vælge i mellem.
Avatar billede photop Nybegynder
18. februar 2004 - 08:32 #3
... og du kan ikke zippe den så den bliver lille nok til at kunne være på en CD?
Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
18. februar 2004 - 08:56 #4
nej, det tror jeg ikke har ikk  prøvet:(
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
18. februar 2004 - 09:46 #5
du kan med WinRAR lave splittetede filer.

gå i WinRAR > Add
nede i bunden af den lille skærm står der Split to volumes, bytes:
skriv f.eks 700.000.000 husk at det skal være milion tal. fordi det er bytes. hvis du bar skriver 700 så for du rigtig mange filer..

Så går du hen i Files og adder de filer du skal bruge.. og så ellers bar ok!
Avatar billede henninga Novice
18. februar 2004 - 20:40 #6
Det ultimative til zip-filer:
http://www.ultimatezip.com/download.htm

Programmet er gratis at anvende og kan splitte din fil op i passende stykker.