Avatar billede somaliomar Praktikant
29. januar 2001 - 19:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vectra3D

Er der nogen af jer der ved hvor man kan downloade Vectra3D?
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
29. januar 2001 - 19:31 #1
www.vectra3d.com dog kun en trial ellers skal man købe det!
Avatar billede somaliomar Praktikant
29. januar 2001 - 19:45 #2
autoexe.bat>> Har du selv prøvet denne adresse du angiver????
Avatar billede henningo Nybegynder
29. januar 2001 - 20:09 #3
http://www1.buyonet.com/s/b?id=4.53.48&search_string=vecta&product_id=4519&page=product%5finfo%5flong

Hvis du vil købe den...

PS: det hedder altså ¨\"VECTA3d\" og er efter min mening mindre anbefalelsesværdigt. Hjemmeside: http://www.vecta3d.com/
Avatar billede henningo Nybegynder
29. januar 2001 - 20:10 #4
Af én eller anden grund accepteres hele strengen ikke som hyperlink (?) Kopiér og sæt ind i sdressefeltet, så virker det!
Avatar billede somaliomar Praktikant
29. januar 2001 - 20:22 #5
æhh jeg har vist stavet forkert. Programmet hedder Vecta3D uden r. ikke Vectra3D som jeg skrev overfor. Adressen er www.vecta3d.com
Avatar billede henningo Nybegynder
29. januar 2001 - 20:24 #6
Så kunne du jo passende give dig selv en stak point..
Avatar billede somaliomar Praktikant
29. januar 2001 - 20:27 #7
Det kunne jeg vel.

Men lige en ting hvorfor mener du at programmet er \"mindre anbefalelsesværdigt\"?
Avatar billede henningo Nybegynder
29. januar 2001 - 20:34 #8
Jeg synes hjemmesiden lover vel rigeligt i forhold til hvad man rent faktisk kan få ud af programmet - Har haft mange problemer med import af div. standard 3D-formater der BURDE understøttes. Filstørrelserne bliver også rigeligt store, og jeg har ikke haft held til umiddelbart at kunne bruge mine arbejder før en tur gennem Flash og en god portion hådnarbejde.