Avatar billede mik28 Seniormester
17. februar 2004 - 20:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Inbox (hvad bliver hentet)

Jeg har det med at checke min mail via min Ipaq. Mit spørgsmål er hvad som reelt bliver hentet ned. Jeg bruger en gprs forbindelse og det er som bekendt ret dyrt, så jeg er sådan set aldrig interesseret i at hente vedhæftede filer ned på min pda.
Avatar billede axb Nybegynder
17. februar 2004 - 21:39 #1
henter du dine mails ved at synkronisere med outlook/exchange, så kan du i synkroniseringen bede om kun at få Emner, at få hele indholdet af dine mails eller at få hele indholdet af dine mail OG vedhæftede filer. Du skal altså vælge kun at få indhold af dine mails uden vedhæftede filer.
Avatar billede mik28 Seniormester
17. februar 2004 - 21:41 #2
Jeg henter mine mails via min telefon.
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
17. februar 2004 - 23:08 #3
Vedhæftede filer hentes kun når de specificeres. Maskinen henter automatisk 2K af hver besked, men dette kan skræddersys.

Der findes alternative mailklienter der lader dig slette på serveren før du sletter.
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
17. februar 2004 - 23:08 #4
I øvrigt kan man med programmer GPRS Monitor nøje overvåge sin GPRS-udgift.
Avatar billede mik28 Seniormester
17. februar 2004 - 23:11 #5
Det er bare lidt vigtigt for mig ikke at hive for meget ned når det koster 25 kr/MB
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
17. februar 2004 - 23:17 #6
Ja og som standard hentes 2K / mail. Telmore og CBB er dog noget billigere pr Mb (10 kr.) så du kan jo med ét slag halvere din regning.
Avatar billede mik28 Seniormester
17. februar 2004 - 23:22 #7
Jeg holder mig til TDC :-) Det er min erfaring at selv om de er nogle fjolser så er de stadig bedre end alle andre