Avatar billede bernie Nybegynder
17. februar 2004 - 18:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ved ikke hvordan trådløs internet sættes op

har købt http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18516 og installeret nyeste fimeware men min computer kan ikke se routeren (som er sat up med cd'en der var med) og har læst guiden på www.linksys.com
Avatar billede ullelk Nybegynder
17. februar 2004 - 19:42 #1
Jeg har lige installeret en router magen til i et netværk idag, der var ingen probs. hvad sker der når du skriver http://192.168.1.1 i søgelinien??
Avatar billede ullelk Nybegynder
17. februar 2004 - 19:44 #2
Prøver du at få adgang via det trådløse, eller det faste netværk?
Avatar billede bernie Nybegynder
17. februar 2004 - 19:47 #3
kan kun komme ind på den med kabel i men vil ha det til at virke trådløs
Avatar billede ullelk Nybegynder
17. februar 2004 - 19:50 #4
Hvordan ser det ud inden under netværksforbindelser? Dit trådløse kort skal stå under lan eller højhastigheds-internet
Avatar billede ullelk Nybegynder
17. februar 2004 - 19:50 #5
Og dit kort finder det trådløse netværk ik?
Avatar billede bernie Nybegynder
17. februar 2004 - 20:01 #6
ved ikke hvad du mener og mit kort finder ikke netværket men har du MSN du kan hjælpe mig over
Avatar billede ullelk Nybegynder
17. februar 2004 - 20:02 #7
Jep. Det er sku nemmere. ulle_lk@hotmail.com
Avatar billede bernie Nybegynder
22. februar 2004 - 11:20 #8
tror ikke det kommer vidre