Avatar billede thekrew Nybegynder
29. januar 2001 - 17:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Matematikopgaver

Hej allesammen, jeg vil gerne lave en side med Matematikopgaver etc. hvor man hovedsageligt kan få hjælp til opgaverne både ved download eller over chat el. lign....men jeg har først brug for en samling matematikopgaver til Gymnasiet 1g ->3g. Kan i så sende mig jeres korrekte uden fejl matematikogaver..

Point gives til den person der sender korrekte regnede opgaver
Avatar billede hope Nybegynder
29. januar 2001 - 17:52 #1
Ha ha...en afskrivningsside...tak! Jeg skal i gymnasiet næste år *lol*
Ha ha God ide!!!!!!! Loooool, så laver jeg en til dansk og enegelsk og tysk pg sådan noget ha ha!!!!
Avatar billede hope Nybegynder
29. januar 2001 - 17:52 #2
ups stavefejl
Avatar billede driis Nybegynder
29. januar 2001 - 18:07 #3
Har du en emailadresse? Så kan du godt få en stak godkendte matematikrapporter fra HTX.
Avatar billede snowball Novice
29. januar 2001 - 18:29 #4
Hva\' med at kigge på nogle af alle de andre sider der allerede er på nettet ? ;)

http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=110

Snowball
Avatar billede bbs Nybegynder
29. januar 2001 - 18:54 #5
Temmelig meget matematik kan regnes ud på denne side:
http://users.cybercity.dk/~bse20310/regnemaskine/index.html
Avatar billede thekrew Nybegynder
29. januar 2001 - 21:02 #6
send til stix@thekrew.dk

Jeg har ekstrem meget kærlighed til matematik så det er derfor jeg har tænkt at lave sådan et side...hvis der er nogen der vil sende så læg lige nummeret på opgave inklusiv spørgsmålet til opgaven.

Og ikke noget sludere jeg vil gerne lave siden helt seriøst og det skal være meget intensivt hjælp til Gymnasie elever...Men desværre kommer den ud først i sommeren sammen med min andet side da jeg skal stadigvæk eksperimentere med designet..
Avatar billede thekrew Nybegynder
29. januar 2001 - 21:04 #7
der er mange dårlige sider på nettet der ikke giver gode resultat...:o( anyway når min side kommer til at kører håber jeg at jeg har alle opgaverne regnet ud til 1g og 2 g pensum....
Avatar billede thekrew Nybegynder
29. januar 2001 - 21:07 #8
>> bbs kan jeg bruge din link på min side så folk kan bruge din side...selvfølgelig får du gratis reklame...:o)
Avatar billede thekrew Nybegynder
01. marts 2001 - 17:56 #9
No reply så tgaer bare point