Avatar billede c Nybegynder
17. februar 2004 - 17:43 Der er 1 løsning

Upload uden navn.

Hejsa!

Jeg har brug for at kunne vælge 3 billede og uploade.
Men hvis kun 1 felt er udfyldt skal "tingen" selv vælge de to andre filer der skal uploades, ud fra den viden at de skal ligge i samme bibliotek og navnet er efterfulgt af -w (for det ene felt) og -t (for det andet felt), men samtidig også have samme extension som det oprindelige billede (original).

Er der nogen der har set en Applet eller noget der kan det.
Eller som kan vise mig noget kode så jeg selv kan lave videre på det. Sproget er næsten underordnet.

Det skal siges at siden er til administrativt brug, så det gør ikke noget at det skal godkendes at man uploader eller kører noget.

mvh
Christian
Avatar billede c Nybegynder
28. januar 2006 - 17:12 #1
Det er virdst på tide at lukke... det er jo næsten 2 år siden... hehe