Avatar billede powerdud Nybegynder
17. februar 2004 - 16:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

kan ikke ripper mín dvd

hejsa

jeg har altid laver backup af min dvd'er på computer hvis nu de blev risset eller udlagt, men jeg kan ikke mere.
jeg har lige købet filmen Identity og jeg kunne ikke laver backup af den
jeg bruger smart ripper

har de nu lavet et eller andet så man ikke kan laver backup af sine dvd'er
Avatar billede frewald Nybegynder
17. februar 2004 - 16:31 #1
Har du prøvet med DVDshrink?
Avatar billede julle.p Nybegynder
17. februar 2004 - 16:46 #2
Prøv at gøre følgene:
1) Gå ind på www.slysoft.com/da/download.html, download AnyDVD og installer det..
2) Derefter gå du ind på www.elby.ch/en/products/clone_dvd/ og downloader CloneDVD. Så installere du det og genstarter din maskine.
3) Du åbner AnyDVD så det kører i baggrunden og åbner så CloneDVD så burde du kunne rippe din DVD-film..

Det skulle være et svar..
Avatar billede powerdud Nybegynder
17. februar 2004 - 16:52 #3
dvdshrink
hvodan gør jeg det..
Avatar billede powerdud Nybegynder
17. februar 2004 - 16:53 #4
julle.p
jeg prøver
Avatar billede ahave Nybegynder
17. februar 2004 - 17:10 #5
Ellers prøv at kigge på http://www.doom9.org/ der kan du under download finde Gordian Knot rippack 0.28.7, den har det hele og er tilmed selvforklarende.
Avatar billede norbert Nybegynder
17. februar 2004 - 17:25 #6
Her er en dansk opskrift på dvdshrink
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Norbert.
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
17. februar 2004 - 19:39 #7
jeg ville også have sagt anydvd og clonedvd bruger det selv...
Avatar billede norbert Nybegynder
17. februar 2004 - 20:40 #8
Fordelen ved DVDshrink er, at det hele er i ét program, og så er det 100 pct. gratis.
Norbert.
Avatar billede powerdud Nybegynder
18. februar 2004 - 08:55 #9
kanon
norbert og frewald
det dvdshrink er kanon men jeg tror nok at jeg fandt det problem som jeg have

jeg har købet en dvd brænder ( Lite-on DVDRW LDW-411s) og den vil ikke ripper min dvd jeg får en fejl ved 9%
og under logbogen står den fejl:

Hændelsestype:    Fejl
Hændelseskilde:    Cdrom
Hændelseskategori:    Ingen
Hændelses-id:    11
Dato:        17-02-2004
Klokkeslæt:        18:40:34
Bruger:        Ikke tilgængelig
Computer:
Beskrivelse:
Driveren detekterede en controllerfejl på \Device\CdRom0

norbert og frewald i skal ligge et svar og siger til hvis pointene er ikke nok
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2004 - 08:59 #10
Så må det være frewald der skal have pointene. Han kom først med svaret. Jeg hjalp kun til :-)
Norbert :-)
Avatar billede powerdud Nybegynder
18. februar 2004 - 09:16 #11
nej det skal du også
du kom med den kanon link..

men ved du hvad er det for fejl jeg får, og hvad gør jeg
på liteon site står der ikke noget driver.
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2004 - 09:29 #12
Jeg har aldrig været udsat for et sådant problem, men måske var det en ide at installere brænderen igen. Det virker som om den er "hoppet" af. Men det er ikke noget, jeg har særlig meget forstand på, så der må du nok have fat i en af de andre eksperter. :-)
Norbert :-)
Avatar billede powerdud Nybegynder
18. februar 2004 - 09:43 #13
jeg får den fejl når den når til 37%

/ DVDSHRINK encountered an error and connt continue
faild to red file "j:\"
anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en i/o-enhedfejl  )

ok
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2004 - 09:44 #14
Hvor gammel er din brænder?
Avatar billede powerdud Nybegynder
18. februar 2004 - 09:48 #15
ret nyt
jeg købte den for 2 måneder siden
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2004 - 09:53 #16
Det eneste bud, jeg har, er, at du installerer brænderen igen med det software, du fik med.
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2004 - 10:00 #17
Eller oprette et nyt spørgsmål under Hardware, hvor du beskriver dit problem. Så er der nok en fra denne kategori, der kan hjælpe dig. Det virker som et installationsproblem af en eller anden art, hvis ikke brænderen er gået i stykker.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2004 - 10:01 #18
Har du ellers andre problemer med den, eller er det kun, når du læser fra den? Brænder den godt nok?