Avatar billede moonseer Nybegynder
17. februar 2004 - 15:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Contextmenu

Er der nogen der ved hvordan man i C# får standard windows contextmenu'en frem (Den der kommer frem når der højrekilkkes på en fil).

Hvis jeg f.eks. har et listview i details visning, en kolonne med filnavne, så kunne jeg godt tænke mig at få overstående menu frem, når jeg højrekilkker på et af filnavne i listview'et.

Nogen forslag?
Avatar billede muppet Nybegynder
17. februar 2004 - 15:51 #1
Avatar billede moonseer Nybegynder
17. februar 2004 - 16:07 #2
Jeg har set den artikel du referer til. (og mange andre af dem på codeproject),
nen det er ikke standard "højreklik på en fil" menu'en, men en han selv har designet der vises.

Men sig endelig til hvis der er andre forslag.

Jeg har set en del på denne artikel: http://www.codeproject.com/csharp/csdoesshell1.asp

Men der er dele at det jeg ikke kan få til at virke. Bl.a. BindToObject funktion som an beskriver han bruger, men jeg kan se hvor den bruges.
Avatar billede moonseer Nybegynder
23. februar 2004 - 11:29 #3
Det var der så ikke nogen "eksperter" der viste. :(
Jeg lader den lige stå lidt, endnu, for det kunne jo være der kom en forbi.
Avatar billede moonseer Nybegynder
01. marts 2004 - 15:12 #4
Bare lige så i ved det, så har jeg fundet ud af hvordan man gør.

>>> To find the answer - you have to look into yourself. <<<