Avatar billede rdugal Nybegynder
17. februar 2004 - 14:56 Der er 4 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke spille CS ?

Hej eksperter :D
Jeg sidder og spiller CS..
Men Jeg kan ikke komme ind i nogen server
og hvis jeg fx. køber en sniper kan jeg ikke se den der prik når man sigter med den det kan jeg heller ikke med soom gevære
Hvorfor kan jeg ikke det?
Jeg har geninstalleret CS og HL men det virker stedeig ikke..
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede krusell Nybegynder
17. februar 2004 - 15:48 #1
Hvad siger den, når du prøver at logge på en server?
Du har kørt det igennem Steam ikke?

Og det med at "prikken" ikke er der. Kunne det have noget, at gøre med, at sniper geværerne ikke har den?!? ;)
Avatar billede rdugal Nybegynder
17. februar 2004 - 16:00 #2
Nej det er ikke steam !
Den siger : Cound not connect to game server reason : could not complete connection attempt !

Soom : Nej det er FX magnum (sniper) Når man soomer kommer der sådan en lille rød prik så man kan sigte !
Men nu når jeg soomer kommer den lille røde prik ikke frem !
det samme med den der 4 - 2 og 4 - 4 (kan ikke huske hvad de hedder)
Hvad skal jeg gøre ?
For jeg har reinstall både cs og hl men der virker stadeig ikke!
Avatar billede exp Juniormester
17. februar 2004 - 17:08 #3
Du må ikke oprette samme spørgsmål 2 gange. Luk venligst det ene :-)
http://www.eksperten.dk/spm/466539
Avatar billede Mathias12 Nybegynder
01. september 2011 - 19:26 #4
Hey:) jeg har også et problem. håber i kan hjælpe mig.. jeg kan ikke logge på css.? når jeg prøver at gå ind i det, kan man se at den er igang og går den ud af det igen;(