Avatar billede kaalle Nybegynder
17. februar 2004 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Film fra Ixus 400

Hejsa

Nu har jeg været til fest med mit Ixus 400 kamera og så ville jeg såmænd bare spørge om man kan vende en film om, hvis man er kommet til, at vende kameraet på højkant, når man filmede...?

Og hvad skal man bruge den HTM fil til, som bliver oprettet på harddisken, når man overfører film til computeren...? Bruges den overhovedet til noget, eller kan man bare slette den...?

På forhånd tak fra Kaalle
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. februar 2004 - 13:32 #1
Jeg ved at du bare kan slette HTM filen -- Men jeg tror ikke at du kan vende filmen om ... Har du hentet den ind via Canons ZoomBrowser - Den vender jo i hvert fald automatisk billederne om... Men jeg ved ikke om den kan det med film -- Prøv -- ellers skal du til at finde programmer som kan gøre det
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. februar 2004 - 13:32 #2
Men smid HTM filen væk - den skal du ikke bruge til noget
Avatar billede kaalle Nybegynder
15. juli 2004 - 21:47 #3
ingen svar?
Avatar billede kaalle Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:43 #4
lukker -lidt sent :)